خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا با بیان اینکه تفرقه افکنی مهمترین تلاش دشمنان در آستانه انتخابات است گفت: دشمن در تلاش است تا در آستانه انتخابات مسایلی را ایجاد کند که وحدت ما را از بین ببرد.
کد خبر: ۸۶۲۵۳۰۹
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اذربایجان شرقی، حجت الاسلام رجب احمدی به دو انتخابات مهم کشور اشاره و بیان کرد: آنچه مهم است ورود افراد اصلح به میدان انتخابات و حضور حداکثری ملت ایران در پای صندوق های رای می باشد که چشم دشمنان را کور می کند.

وی با تاکید بر هوشیاری ملت ایران در برابر پروژه نفوذ دشمن اظهار کرد: دشمنان نظام تلاش گسترده ای برای ورود به ایران اسلامی و فروپاشی انقلاب بکار می گیرد و این بصیرت عاشورایی ملت بزرگ ایران است که راه نفوذ دشمن را سد کرده است .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در پایان گفت: حافظه تاریخی ملت ایران به خوبی گواهی می دهد ملت غیرتمند و انقلابی با تمسک به ولایت و به مدد بصیرت خود در شرایط و مقاطع مختلف تاریخی برای دفاع از انقلاب و آرمان های والای امام راحل، انقلاب و خون شهدا به تکلیف خود عمل کرده اند و این بار نیز با حضور پرشور خود در انتخابات، باز هم سیلی محکمی از این ملت خواهند خورد و دشمنان این انقلاب بدانند ملت ایران تنها به مصالح و منافع ملی و پیشرفت ایران اسلامی اندیشیده و عمل می کنند.

ارسال نظرات