خادمان حرم حضرت معصومه‌(س) دیروز با سالمندان ساکن خانه‌های سالمندان شهرستان‌های تفت و مهریز دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۲۵۱۶۹
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷

به گزارشخبرگزاری بسیج از یزد: خادمان حرم حضرت معصومه(س) که از سه‌شنبه شب به مناسبت سالروز وفات کریمه اهل‌بیت(ع) حضرت فاطمه معصومه(س) و اجرای برنامه‌های ویژه به استان یزد سفر کرده‌اند، که در ادامه برنامه‌های خود با سالمندان ساکن در خانه سالمندان شهرستان‌های تفت و مهریز دیدار کردند.

خادمان حرم حضرت معصومه(س) در ابتدا به شهرستان تفت رفته و با حضور در آسایشگاه سالمندان فاطمه الزهرا(س)، با ساکنان رنجور و چشم‌انتظار این خانه دیدار کرده و حال و هوایی معنوی در فضا ایجاد کردند.

این گروه سپس با حضور در شهرستان مهریز، در خانه سالمندان این شهر نیز حضور یافتند و به دلجویی از سالمندان پرداختند.

مرثیه‌سرایی، اهدای بسته‌های تبرکی، اهدای پرچم حرم حضرت معصومه(س) به مراکز نگهداری از سالمندان و ... از برنامه‌هایی بود که خدام حرم برای زنان و مردان سالمند در این دو شهر اجرا کردند.

خدام همچنین بر بالین سالمندان بیمار حاضر شدند و با قرائت ادعیه و اهدای بسته‌های تبرکی از آنها دلجویی کردند.

دیدار با مردم مهریز در هیئت انصارالحیدر این شهر، آخرین برنامه خادمان حرم حضرت معصومه(س) در سفر به استان یزد است.

خادمان در طول سفر خود به استان یزد که با هماهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد انجام شد، ضمن دیدار با امام جمعه یزد، با دانش‌آموزان، جانبازان، بیماران، زندانیان زندان مرکزی یزد و بسیجیان دیدار کردند.

در این سفر همچنین غبارروبی امامزاده جعفر(ع)، غبارروبی مزار شهدای خلدبرین، قرائت دعای کمیل در امامزاده جعفر(ع)، اجرای مراسم دعا و مرثیه‌خوانی در جوار مزار شهدای گمنام امیرچخماق یزد،‌ قرائت دعای ندبه در مسجد نظرکرده و ... انجام شد.

خادمان حرم حضرت معصومه(س) امسال برای دومین بار به استان یزد سفر کردند و علاوه بر یزد به استان‌های لرستان، گلستان و .. نیز سفر کردند.

ارسال نظرات