در ایامی مثل انتخابات، وحدت مردم و پیروی از رهبری بیشتر نمود پیدا می کند و لازم است که مردم با اتحاد و همدلی در این انتخابات شرکت کنند.
کد خبر: ۸۶۲۵۱۶۷
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ارکان و امور مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در یادواره شهدای اطلاعات عملیات استان ایلام اظهار کرد: استان ایلام استانی است که از جنبه های مختلف نمونه مردم شجاعش در دنیای امروزی کم نظیر است.

سرلشکر باقری با اشاره به اینکه مساله ای به نام گسل نسلی و تفاوت نسلی در جبهه انقلاب وجود ندارد گفت: جوانان امروز علاقمند تر و پر شورتر، در صف مدافعان حرم اهل بیت در عراق و سوریه مبارزه می کنند.

وی افزود: خداوند در قرآن می فرماید: کسانی که در راه ما جهاد می کنند ما خود راه را به آنان نشان خواهیم داد و این همان آیه ی است که رزمندگان اطلاعات و عملیات بر بالای کالک ها و نقشه های عملیاتی می نوشتند.

سرلشکر باقری معاون ستاد مشترک نیروهای مسلح تصریح کرد: شهدا سرمشق و بهترین راهنما برای رسیدن به پیروزی های امروز هستند و شهدا به قوای نفسانی و به کمک خداوند توانستند پیروز میدان باشند.

وی با اشاره به کمبود امکانات ما در برابر عراق در جنگ تحمیلی اظهار کرد: ما در دوران دفاع مقدس در موقعیت هایی عملیات انجام دادیم که امکانات ما یک سوم و یا نصف امکانات لشکر عراق بود اما پیروزی های ما یکی پس از دیگری اتفاق افتاد و این مرهون تلاش ها و مجاهدت های خالصانه شهدا و خانواده های آنان بود.

سردار سرلشکر باقری افزود: وقتی به تاریخ دفاع مقدس نگاه می کنیم عملیات های بزرگی در این خطه صورت گرفته و مردم با دست خالی توانستند در مقابل حملات ارتش بعث ایستادگی کنند و شکست های مهمی را به دشمن وارد بکنند.

وی با اشاره به اینکه عملیات های زیادی همچون محرم، کربلای1، عملیات فتح المبین در استان ایلام انجام شده است بیان داشت: رزمندگان ما با رشادت و شجاعت در عملیات والفجر 3 ، کربلای 1 و عملیات های چریکی رعب و وحشت را در دل دشمن به وجود می آوردند.

سرلشکر محمد باقری رئیس ارکان و امور مشترک نیروی مسلح تاکید کرد: استان ایلام با تمام محدودیت های که هنوز دارد مردم فداکارش با استقبال از زوار حسینی نقش آفرینی کردند و مسئولیت امنیت و استراحت زائرین پذیرفتند.

سرلشکر باقری در ادامه سخنان خود با اشاره اینکه انتخابات 7 اسفند صحنه وحدت و یکپارچگی مردم ایران است؛ گفت:در ایامی مثل انتخابات، وحدت مردم و پیروی از رهبری بیشتر نمود پیدا می کند و لازم است که مردم با اتحاد و همدلی در این انتخابات شرکت کنند.

وی ادامه داد: استکبار به دنبال نفوذ در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی است،آنها فکر می کنند که می توانند مثل موریانه از داخل به نظام ضربه بزنند اما مردم ما با حضور خود و انتخاب نمایندگان اصلح و انقلابی اجازه چنین کاری را به آنها نمی دهند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح افزود: انتخابات صحنه نمایش وحدت و یکپارچی ملت ایران است؛لازم است که همه در انتخابات شرکت کنند و با انتخاب اصلح کاری کنند که از درون صندوق ها نمایندگانی بیرون بیاید که شجاعت لازم برای ایستادگی در مقابل دشمن را دارا باشند،نمایندگانی که پیرو شهدا،کاردان و کاربلد باشند و دنبال منافع شخصی خود نباشند.

وی در آخر اظهار کرد: امروز جوانان دوران دفاع مقدس در حال تکثیر در لبنان، سوریه و عراق هستند و روز به روز اسلام را در سراسر عالم پیش خواهند برد.

ارسال نظرات