خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه خبر داد

افتتاح نمایشگاه طریق الشهداء با حضور سردار باقر زاده

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه از افتتاح نمایشگاه" طریق الشهدا" با حضور سردار باقر زاده خبرداد وگفت: این نمایشگاه در چهار بخش بصیرت افزایی، هشت سال دفاع مقدس و اقتصاد مقاومتی تا اواخر بهمن ماه برای بازدید علاقمندان دایر است.
کد خبر: ۸۶۲۵۱۳۴
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰

رمضانعلی فرحبخش ثانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی در حاشیه نمایشگاه طریق الشهداء که با حضور سردار باقر زاده مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از مسئولین شهرستانی و سپاه استان افتتاح شد اظهارداشت: کنگره بزرگ 154 شهید شهرستان بشرویه با شرکت بی نظیر خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، بسیجیان، مردم و مسئولان در محل هیئت سادات الحسینی بشرویه برگزار شد.

وی با اشاره به نمایشگاه طریق الشهدا در حاشیه برگزاری کنگره شهدا در چهار بخش گفت: این نمایشگاه در بخش بصیرت افزایی 14 غرفه طراحی شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه بیان کرد: این نمایشگاه نمایی از قیام مشروطه سال 1320، دوران حکومت ظالمانه استبداد رضاخانی، نهضت نفت، کودتای 28 مرداد را را دارد.

فرحبخش ثانی ادامه داد: این نمایشگاه نفوذ استعمارگران برای به سلطنت رساندن محمدرضا فاسد دوره پهلوی، آغاز نهضت 15 خرداد و قیام مدرسه فیضیه را به نمایش می گذارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه افزود: با بیان اینکه بخش دوم و سوم این نمایشگاه حاکی از صحنه های عملیاتی از هشت سال دفاع مقدس از جمله ایجاد خاکریزها، استتار، سنگر بندی، میدان مین، موانع و مواضع استحکامی، موقعیت های شهدا، اجرای مانور عملیاتی انفجار و دفاع از استحکامات جبهه خودی همراه با مارش پیروزی رزمندگان در عملیاتها، یاد و خاطر غرور آفرینی های رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس می باشد.

وی با بیان اینکه بخش چهارم این نمایشگاه بزرگ گوشه ای از تحقق فرمان مقام عظمای ولایت و رهبری درخصوص اقتصاد مقاومتی است، گفت: تحقق برنامه های بسیج سازندگی شهرستان بشرویه، تولیدات شهرستان در 27 غرفه در قالب تعاونی ها و کارگاههای تحت حمایت اقتصاد مقاومتی با مدیریت بسیج سازندگی است.

فرحبخش ثانی افزود: محصولات فرهنگی، تولید انواع نان محلی، عسل، فرآورده های لبنی، فرآورده های گوشتی، گل و گیاه، قارچ خوراکی و گیاهان دارویی از محصولاتی است که در غرفه های اقتصاد مقاومتی به نمایش گذاشته شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بشرویه با بیان اینکه صنایع دستی اعم از چرم دوزی، خیاطی، گلیم و تابلو فرش، سفالگری و توانمندی های خانواده های تحت پوشش نهادهای حمایتی ندای بلندی را از رونق کسب و کار در بخش مشاغل خانگی طنین انداز می کرد که کلامی بجز ما همه سرباز توایم خامنه ای ، گوش بفرمان توایم خامنه ای را برای اجرایی شدن منویات رهبری نداشت .

وی عنوان کرد: این نمایشگاه مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفته و تا اواخر دهه فجر برای بازدید علاقه مندان در انتهای بلوار جهاد مقابل دانشگاه علمی کاربردی دایر خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها