خبرهای داغ:
مسئول بسیج ناحیه دانشجویی استان قزوین گفت:بصیرت افزایی در زمینه انتخابات از اولویت های سازمان بسیج دانشجویی است.
کد خبر: ۸۶۲۵۱۲۷
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶

مهدی برزگر مسئول بسیج دانشجویی استان قزون در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج ضمن معرفی روشنگری انتخاباتی به عنوان یکی از اولویت های سازمان بسیج دانشجویی اظهار کرد:از رسالت‌های بسیج دانشجویی روشسنگری و بصیرت افزایی است، به همین علت نیز کلاس های  بصیرتی با موضوع انتخابات از 14 بهمن تا 5 اسفند ماه دایر خواهد شد.

وی ادامه داد: این کلاس ها برای عموم دانشجویان برگزار می گردد که بخشی از آن در دانشگاه های سراسر استان و بخش دیگر به صورت عمومی در مساجد سطح استان بر پا می گردد.

برزگر با تاکید بر این امر که در این دوره‌ها از هیچ شخص یا حزبی جانبداری نخواهند کرد گفت: جانبداری از هیچ شخصیت و یا حزبی در دستور کاری ما جایگاهی ندارد بلکه در این نشست ها تلاش می شود که گفتمان امام راحل و مقام معظم رهبری در قالب  این جلسات بازخانی شود.

وی با اشاره به اهمیت موضوع انتخابات اذعان کرد: نگاه رهبر، امام، مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در باب انتخابات و همچنین خطرات نفوذ در این برهه از جمله برنامه های است که برای این دوره در نظر گرفته شده است.

برزگر در ادامه این گفتگو با اشاره به طرح ویژه نشست های پیش از انتخابات تبیین کرد: تلاش ما بر این است که از هر جبهه و جناحی افرادی را برای پرسش سوالاتمان دعوت کنیم و در صورت پذیرش دعوت 10 سوال مشابه از افراد پرسیده خواهد شد.

وی اضافه کرد: نتیجه این گفت و شنود و پاسخ ها به صورت مکتوب در فضای مجازی و بولتن های ویژه ای که برنامه ریزی شد به سمع و نظر عموم خواهد رسید.

برزگر در بخش پایانی این گفت و گو تاکید کرد: حضور نمایندگان و پاسخ صریح و روشن به سوالات می تواند گام بندی در راستای روشنگری باشد  از طرفی اطلاع رسانی و انتشار پاسخ ها می تواند به همه در جهت آگاهی از نوع تفکر احزاب کمک کند.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها