سردار علی استاد حسینی گفت: همنشینی امریکا با ایران پای میز مذاکره را از قدرتی که از خون شهدا به دست آمده است دانست و گفت: شهدا قهرمانان واقعی کشور هستند.
کد خبر: ۸۶۲۵۱۲۳
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،  سردار علی استاد حسینی در یادواره 5 شهید شهرک ینگی امام و چهلمین روز شهادت مدافع حرم شهید" علیزاده" که عصر چهارشنبه در مسجد جامعه این شهرک در شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد، ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدا و امام خمینی(ره) همنشینی امریکا با ایران پای میز مذاکره را از قدرتی که از خون شهدا به دست آمده است دانست و اظهار داشت: شهدا قهرمانان واقعی کشور هستند.

وی افزود: اقتدار و همچنین عظمت ایران برای کشورهای دیگر ثابت شده است و از آن به عنوان کشوری مقتدر نام می برند.


فرمانده سپاه البرز خاطر نشان کرد: در جنگ هشت ساله دفاع مقدس رزمندگان اسلام فداکاری های بسیاری داشتند و به پاسداشت خون شهدا خواستار زنده نگه داشتن نام و یاد آن ها هستیم.

وی انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان را از ویژگی های برگزاری یادواره ها دانست و گفت: درس فداکاری و ایثار گری در مکتب شهیدان ما که مکتب اهل بیت(ع) و کلاس درسش، کلاس امام حسین(ع) است داده می شود.

سردار استاد حسنی در پایان تاکید کرد: امروزه نوبت جوانان است تا ادامه دهندگان راه شهدا و همچنین رزمندگان اسلام باشند و در جهت حفظ آرمان های شهدا گام های موثری بردارند.




ارسال نظرات