خبرهای داغ:
امام جمعه شهر الوند گفت: باید راه حل مشکلات اقتصادی کشور را در اقتصاد مقاومتی بدانیم، زیرا هیچ کشوری از رابطه با آمریکا سود نبرده و به رفاه دست نیافته است.
کد خبر: ۸۶۲۵۰۷۳
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین طهماسبی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه شهر الوند گفت: مقام معظم رهبری در پاسخ به نامه ریاست محترم جمهور، نکات مهمی را در آغاز برجام گوشزد فرمودند که توجه به آنها بسیار ضروری است.

طهماسبی افزود: عده ایی در کشور به دنبال تطهیر چهره غرب هستند که باید مراقب این اقدامات نا بخردانه و خدعه غرب بود.

وی ادامه داد: ما به کلیه تعهدات خود در قبال غرب عمل کرده ایم، اما باید مراقب بود که طرف مقابل نیز به تمامی تعهدات خود عمل کند.

امام جمعه شهر الوند در ادامه تبیین سخنان رهبر معظم انقلاب، عنوان کرد: اموال آزاده شده،  بخشی از دارایی به ناحق بازداشت شده کشور بود که پس از برجام به کشور بازگردانده می شود که این اقدام مِنّتی بر ما ندارد.

خطیب جمعه شهر الوند اظهار داشت: باید راه حل مشکلات اقتصادی کشور را در اقتصاد مقاومتی بدانیم، زیرا هیچ کشوری از رابطه با آمریکا سود نبرده و به رفاه دست نیافته است.

حجت الاسلام طهماسبی تأکید کرد: دستاورد های موجود حاصل کوتاه آمدن در برابر غرب و آمریکا نیست، بلکه نتیجه حق خواهی و مقاومت ملت ایران است.

این مسئول اضافه کرد: به ثمر رسیدن انقلاب حاصل خون هزاران شهید گلگون کفن و ایستادگی در سخت ترین میدانها ست که باید با انتخاب اصلح ترین افراد، از دستاوردهای نظام محافظت کرد.

وی توجه به کشاورزی و رونق صنعت داخلی را بسیار مهم دانست و یادآور شد: باید مواظب باشیم تا در فضای پسابرجام، رابطه اقتصادی با سایر کشورها، موجب فلج شدن کشاورزی و صنعت داخلی نشود.

امام جمعه الوند در ادامه سخنان خود به موضوع افزایش آب بهاء و صدور قبض های نجومی آب اشاره و تأکید کرد: از آقای امامزاده  مسئول اداره آب و فاضلاب شهرستان البرز می خواهم تا موضوع را بررسی کنند، زیرا نمی توان برای توسعه، حق کسی را ضایع کرد.

حجت الاسلام طهماسبی ضمن گرامیداشت سالروز شکست منافقین در آمل، یاد و خاطره شهدای مردم آمل در ششم بهمن ماه ۱۳۶۰، را گرامی داشت.

طهماسبی در ادامه مباحث مربوط به تفسیر سوره والعصر، به تبیین سفارشات قرآن برای استفاده بهتر از سرمایه عظیم عمر پرداخت و افزود: کسانی که به خداوند متعال ایمان راسخ داشته و به اصول و ضروریات دین خداوند ایمان دارند، جزء خسارت دیدگان دنیا نخواهند بود.

امام جمعه الوند اظهار داشت: باید مراقب باشیم تا از دستورات خداوند تخطی نکنیم، زیرا خارج شدن از صراط مستقیم، نابودی معنوی ما را به دنبال خواهد داشت.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها