بیانیه طلاب و فضلای کرمانی حوزه علمیه قم خطاب به شورای نگهبان؛
از اعضای محترم، شجاع و انقلابی آن شورا درخواست می‌کنیم که از ورود عناصر ضدانقلاب، به ویژه حامیان مادی و معنوی فتنه و نیز ساکتین فتنه که جزو حامیان فتنه محسوب می‌شوند، در عرصه انتخابات به جد جلوگیری نموده و پاسدار ثمره خون شهیدان باشد.
کد خبر: ۸۶۲۵۰۶۲
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸
به  گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان  طلاب و فضلای کرمانی حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای خطاب به شورای نگهبان، خواستار قاطعیت این شورا در پیشگیری از ورود عناصر ضد نظام و حامیان فتنه به مجلس شد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
الَّذینَ یُبَلِّغُونَ رِسالاتِ اللَّهِ وَ یَخْشَوْنَهُ وَ لا یَخْشَوْنَ أَحَداً إِلاَّ اللَّهَ وَ کَفى‏ بِاللَّهِ حَسیباً (الأحزاب/۳۹)
کسانى که رسالتهاى خدا را ابلاغ مى‏ کنند، و از او مى‏ ترسند، و از احدى به جز خدا نمى‏ ترسند، و خدا براى حسابرسى کافى است.
امام خمینی: هرکس بگوید رای شورای نگهبان کذا است «مفسد» است. (صحیفه امام ج۱۴ص۳۷۰)
امام خامنه ای مدظله العالی: (۳۰/۱۰/۹۴)
بنده گفتم کسانی که نظام را قبول ندارند رأی بدهند، نه اینکه کسی که نظام را قبول ندارد بفرستند مجلس/ در هیچ جای دنیا در مراکز تصمیم‌گیری کسی که اصل نظام را قبول ندارد راه نمی‌دهند.
بار دیگر در آستانه‌ی انتخابات، بیش از گذشته شاهد هجمه‌ی سنگین به نهاد انقلابی شورای نگهبان هستیم، با توجه به اهمیت جایگاه این شورا در صیانت از حق الناس، از اعضای محترم، شجاع و انقلابی آن شورا درخواست می‌کنیم که از ورود عناصر ضدانقلاب، به ویژه حامیان مادی و معنوی فتنه و نیز ساکتین فتنه که طبق فرمایش حضرت أمیرالمؤمنین(ع): الساکت أخ الراضی و من لم یکن معنا کان علینا(بحارالأنوار/ج۷۴/ص۴۲۱)؛ جزو حامیان فتنه محسوب می‌شوند، در عرصه انتخابات به جد جلوگیری نموده و پاسدار ثمره خون شهیدان باشد.
والسلام علی من اتبع الهدی
مجموعه فکری فرهنگی گفتمان انقلاب/طلاب و فضلای کرمانی حوزه علمیه قم

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات