حضور پرشور مردم در انتخابات باعث تقویت وحدت در جامعه می شود

امام جمعه دهگلان گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات تقویت وحدت در بین آحاد جامعه را به دنبال دارد.
کد خبر: ۸۶۲۵۰۴۴
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا یدالله محمدی امام جمعه شهرستان دهگلان درخطبه های نماز جمعه این شهرستانگفت: حضور پرشور مردم در انتخابات تقویت وحدت در بین آحاد جامعه را به دنبال دارد.

ماموستا محمدی بر حضور گسترده مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: باید این دو انتخابات پرشورتر از انتخابات قبلی باشد.

وی تصریح کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات تقویت وحدت بین آحاد جامعه را به دنبال دارد و نشان دادن تبلور سیاسی و قدرت سیاسی ایران است.

امام جمعه دهگلان بیان داشت: مردم مومن و مسلمان ایران اسلامی این بار نیز با شرکت حداکثری در انتخابات، یاس و ناامیدی دشمنان را فراهم می کنند.

ماموستا محمدی گفت: رهبر انقلاب در سخنرانی اخیرشان بر دو نکته مهم در پیوند با انتخابات تاکید کردند که نخست دعوت از همه مردم با هرسلیقه ای برای رای دادن بود و نکته دیگر انتخاب فرد اصلح، با تقوا و دلسوز است.

امام جمعه دهگلان ضمن تشکراز تیم مذاکره کنندههسته ای گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای پس از زحمات وتلاش فراوان توانستند در این امر مهم به شیوه رسمی پیروز شوند وبتوانند در راستای حل مشکل ملت ایران اسلامی گام بردارند.

ماموستا محمدی دربخش دیگر خطبه ها ازمردم خواست تا به فرزندانشان گوشزد کنند که درانتخاب دوست کاملا تحقیق نمایند چونکه دوستان ناباب آنان ر ابه گرداب مشکلات هدایت می کنند.

وی افزود: امروزه متاسفانه مردم با استقبال از شبکه های ماهوارهای خانواده خودرا به سوی کانون بداخلاقی سوق داده اند که این کار درو ازشئونات وشرع مقدس اسلام است.

امام جمعه دهگلان گفت: خانواده ها باید با توجه به شرع و مقدسات اسلامی از شبکه های اجتماعی که باعث ازبین بردن کانون گرم خانواده می شود به شدت پرهیزکنند.

ارسال نظرات