خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جمع بسیجیان شهرستان البرز گفت: اگر مراکز تصمیم سازی و تصمیم گیری کشور در اختیار نفوذی ها و نا اهلان قرار گیرد، تمام دستاورد های ملت ایران بر باد خواهد رفت.
کد خبر: ۸۶۲۵۰۲۹
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان البرز؛ فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین، شب گذشته در جمع پرشور بسیجیان شهرستان البرز گفت: دشمن شناسی یکی از موضوعات مهمی است که باید برای پاسداری از ارزشهای انقلاب اسلامی به آن توجه شده و در میان تعدد موضوعات مهم کشور، به آن پرداخته شود.

شاهرخی افزود: انقلاب اسلامی ۴ دهه از عمر با برکت خویش را سپری نموده و در این مدت، دشمنان را از رسیدن به اهداف خود نا امید کرده است.

وی ادامه داد: در ۶۰۰ آیه از قرآن کریم بر دشمن شناسی تأکید شده که خداوند در ۳۰۰ مورد از این آیات، بر عدم غفلت از نفاق و تزویر هشدار داده است.

سردار شاهرخی بیان داشت: دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی، تا کنون هزینه های غیر قابل جبرانی را برما تحمیل کرده و در تلاش است تا جایگاه خود را در نگاه ما تغییر دهد.

این مقام مسئول با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری عنوان کرد: دشمن برای جلوگیری از رشد انقلاب اسلامی به دنبال نفوذ اقتصادی، امنیتی، سیاسی و فرهنگی است که رهبر انقلاب؛ بر توجه به نفوذ سیاسی و فرهنگی تأکید فرمودند و در این خصوص هشدار دادند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ضمن تبیین نفوذ آشکار و پنهان دشمن، عملیات کربلای ۴ را یکی از نمونه های نفوذ دشمن در طول دوران دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: ۸ هزار شهید گلگون کفن حاصل وجود یک جاسوس، افشاء شدن عملیات و آمادگی دشمن برای مقابله با یکی از تمام کننده ترین ضربات نظام بر پیکره رژیم بعث عراق بود.

شاهرخی اضافه کرد: یک جاسوس چهره واقعی خود را نمایان خواهد کرد، اما یک نفوذی در لباس سیاست، بدون نمایش چهره واقعی خود به میدان آمده و از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: نباید اجازه داد تا عوامل نفوذی دشمن در مناصب تصمیم سازی کشور قرار بگیرند، زیرا کمترین ضرر آن به فراموشی سپردن اهداف اصلی انقلاب اسلامی خواهد بود.

 این مقام مسئول ادامه داد: دشمن بصورت پنهانی در تلاش است تا نسل آینده ساز انقلاب اسلامی را  با اهداف آن بیگانه نموده و مفاهیم دینی و انقلابی را بی ارزش جلوه دهد.

فرمانده سپاه استان قزوین با اشاره به موضوع دستگیری مقتدرانه تفنگداران آمریکایی عنوان کرد: فرزندان غیور این ملت، آمریکا را در خلیج فارس به خاک ذلت کشیدند، در صورتی که ناوهای آمریکایی در ۵ کیلومتری اطراف خود دارای حریم امنیتی هستند و هر جنبنده ایی را که وارد این محدوده بشود، مورد اصابت قرار خواهند داد که تا کنون هیچ کشوری اجازه سرپیچی از این قانون را به خود نداده بود.

شاهرخی تأکید کرد: نفوذ سیاسی، توانمندی خودی را از بین برده و عدم توانایی ایستادگی در برابر دشمن را القاء می کند که اگر مراکز تصمیم سازی و تصمیم گیری کشور در اختیار نفوذی ها و نا اهلان قرار گیرد، تمام دستاورد های ملت ایران بر باد خواهد رفت.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر(عج) افزود: انتخابات  مهم پیش رو در رأس امور قرار دارد و همه افرادی که خود را در معرض قضاوت و انتخاب مردم قرار داده اند، شناخته شده و دارای کارنامه روشنی  هستند.

این جانباز دوران دفاع مقدس اظهار داشت: باید تنها با در نظر گرفتن رضای خدا و اهداف انقلاب اسلامی، اصلح ترین گزینه را از میان نامزد های انتخاباتی برگزید و تصریح کرد: نباید اجازه داد تا  مجلس خبرگان رهبری  به کسانی واگذار شود که اهداف انقلاب اسلامی را قبول ندارند.

وی عملکرد گذشته، اطرافیان، نوشته ها، پایبندی به اصول و جهت گیری های افراد را ملاک خوبی برای تشخیص اشخاص صالح  دانست و ابراز داشت: انشاء الله مردم شریف ایران با حضور حداکثری و انتخاب افراد در تراز انقلاب اسلامی، شکست دیگری را برای آمریکا و استکبار جهانی رقم خواهند زد.

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها