تعدادی از اراذل و اوباش شامگاه روز پنج شنبه در حوالی بلوار رسالت شهرستان نظرآباد با یکدیگر درگیری بسیار شدیدی پیدا کردند که طی آن چند تن از اراذل به شدت مجروح شدند.
کد خبر: ۸۶۲۴۹۹۰
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، تعدادی از اراذل و اوباش شامگاه روز پنج شنبه در حوالی بلوار رسالت شهرستان نظرآباد با یکدیگر درگیری بسیار شدیدی پیدا کردند که طی آن چند تن از اراذل به شدت مجروح شدند.

بر اساس این گزارش، تعدادی از اراذل و اوباش در حوالی بلوار رسالت شهرستان نظرآباد با یکدیگر درگیر و با متوسل شدن به چماق و قمه از خجالت هم درآمدند.
این درگیری به قدری شدید بود که رفت و آمد خودروها در بلوار مذکور با مشکلات عدیده ای مواجه و همچنین موجب ترس و وحشت گروهی از عابران و اهالی محله رسالت نیز شده بود.

گفتنی است، این حادثه و درگیری چند مجروح از خود بر جای گذاشت که طی آن چند تن از ارذل به شدت مجروح شده و کارشان به بیمارستان کشید.

در پایان ذکر این نکته ضروریست که باید عنوان کنیم تا به کی باید شاهد صحنه ها و درگیری هایی از این قبیل باشیم و آرامش روحی و روانی ساکنان بلوار رسالت نظرآباد زیر سؤال برود و مسئولین تأمین امنیت جلودار این مسائل نباشند.


 
ارسال نظرات