فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: ‌اگر مسئولین شأنی بالاتر از خدمتگزاری مردم برای خود نبینند، ملت ما هیچ مشکلی نخواهد داشت.
کد خبر: ۸۶۲۴۹۸۱
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار رضا محمدسلیمانی در گردهمایی مصون سازی فرهنگی کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام که به صورت ویدیو کنفرانس برای سراسر رده های سپاه و بسیج استان پخش می شد، به تشریح مسایل روز پرداخت.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با تبریک و تهنیت به مناسبت پیروزی دلاورمردان نیروی دریایی سپاه در مقابله با ورود غیرقانونی تفنگداران آمریکا به آبهای سرزمینی کشور، اقتدار، عزت و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی را مرهون تفکرات ناب اسلامی محمدی دانست که به اتبکار و خلاقیت معمار کبیر انقلاب اسلامی احیا و با رهبری امام گونه مقام معظم رهبری ادامه یافته است.

وی، با اشاره به توانمندی های کشور و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در عرصه های زمینی، هوایی و دریایی، تجربه گرانسنگ هشت سال دفاع مقدس را اندوخته بزرگ و تجربه مهمی دانست که مرهون خون پاک شهدا و ایثارگران است.

سردار محمدسلیمانی، شکست ناپذیری جمهوری اسلامی در برابر قدرتهای بزرگ استکباری را مدیون تفکرات امام خمینی(ره) و رهبری داهیان خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری دانست و گفت: زمانی با یک عطسه قدرتهای بزرگ، یک انقلابی در دیگر کشورها سرنگون می شد، اما امروز شاد قدرت نمایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خلیج فارس و تأمین امنیت مرزهای کشور هستیم.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، عزت و صلابت و قدرت امروز را نشأت گرفته از عوامل مهمی چون؛ امام و رهبری، شهدا و ایثارگران و مردم همیشه در صحنه دانست و افزود: امام راحل و مقام معظم رهبری، انقلاب را از فراز و نشیب های مختلفی به سلامت عبور دادند و شهدا نیز سرچشمه های عزت ما هستند که اگر جانفشانی آنها نبود،‌هیچ چیزی نداشتیم و حیات و ممات ما مرهون برکت خون پاک آنهاست.

وی، مردم را ولی نعمتان جامعه و مسئولان دانست و تأکید کرد: این مردم همیشه با ولایت بوده اند و جلوتر از خیلی کسانی که خواص بودند، در صحنه حاضره شده اند و باید خود را خدمتگزار و خادم این ملت بدانیم و اگر مسئولین کشور نیز شأنی بالاتر از خدمتگزاری مردم برای خود قائل نشوند، ملت ما هیچ مشکلی نخواهد داشت.

سردار محمدسلیمانی، در ادامه به برکات کنگره ملی شهدای استان چهارمحال و بختیاری که در مهرماه سال جاری با حضور شخصیت های بزرگ کشوری و لشگری برگزار شد، نیز اشاره کرد و ضمن تقدیر از دست اندرکاران و همه کسانی که به نحوی در برگزاری باشکوه این کنگره خدمت کردند، پوشش رسانه ای این رویداد بزرگ در سطح استانی، کشوری و فراملی را در خور توجه دانست.

وی، جمع آوری 500هزار سند از آثار شهدای استان و چاپ یکصد و پنجاه عنوان کتاب را از اقدامات شایسته در قالب این کنگره برشمرد و به گوشه هایی از ناگفته های دیدار اعضای ستاد کنگره با رهبر معظم انقلاب اسلامی قبل از برگزاری اجلاسیه اشاره کرد.

دبیر کنگره ملی شهدای استان چهارمحال و بختیاری، ارسال 700 مقاله از سوی نخبگان دانشگاهی پیرامون فرهنگ ایثار و شهادت و شهدای استان را از دیگر کارهای زیبای انجام شده عنوان کرد و در ادامه به اهمیت انتخابات مجلس و شورای نگهبان در سال جاری پرداخت.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، ضمن انتقاد از عملکرد هیئت های اجرایی در بحث تأیید صلاحیت های حداکثری داوطلبان بدون درنظر گرفتن موارد قانونی و استعلامات از مراجع چهارگانه اطلاعات، دادستانی، ثبت و نیروی انتظامی ، گفت: برخی از داوطلبان تأیید شده، شرایط اولیه نمایندگی را نیز نداشتند.

وی، با تأکید بر اینکه اعضای شورای نگهبان از افراد سالم، صالح و عادل هستند و طبق قانون به وظیفه خود عمل می کنند، تصریح کرد: برخی سخنان و موضع گیری ها و جوسازی ها بوی فتنه می دهند.

سردار محمدسلیمانی، افزود: در انتخابات باید با بصیرت اوضاع رصد شود و مواظب باشیم در دام دشمن نیفتیم و وظیفه اصلی ما ترغیب و تشویق جهت مشارکت حداکثری و نشر گفتمان غالب ولایت در جامعه است .

وی؛ چهار ضلع عوامل فتنه، رسانه، معاندین و جریان انحراف را از بازیگران صحنه توطئه دانست و کمک به نیروی انتظامی در تأمین امنیت انتخابات و کشور را از دیگر رسالت های پاسداران سپاه اسلام برشمرد.

پاسخ به سؤالات حاضران در پایان این گردهمایی برگزار شد.

ارسال نظرات