نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با بسیج:
نماینده مردم جیرفت در مجلس گفت: رئیس جمهور و دولت مجری انتخابات هستند و از کسی نباید جانبداری کند چرا که جانبداری کردن موجب ناراحتی و آشفتگی افکار عمومی می‎شود و مردم را نسبت به امانتداری‎ها بدبین می‎کند و ممکن است آسیبی ایجاد کند که به مصلحت کشور و حتی خود دولت نباشد.
کد خبر: ۸۶۲۴۹۸۰
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
فرج‌الله عارفی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به سخنان اخیر رئیس جمهور در دیدار با استانداران تصریح کرد: روسای قوای کشور اگر صلاحیتی کسب کرده اند و در جایگاه کنونی قرار دارند فراموش نکنند که شورای نگهبان و هیئت نظارت بوده که صلاحیت آنها را تایید کرده، لذا وقتی به جایگاهی می‎رسند نباید این حق را به خود دهند که به اعتبار جایگاهشان، آن مرجع تصمیم گیری و مشروعیت بخشیدن به حضور خود را زیرسوال ببرند!

عارفی  سخنان رئیس جمهور را نادرست برشمرد و گفت: این اظهارات چه در قامت نماینده باشد چه در قامت رئیس جمهور حرفهای ناپسندی بوده و آسیبی است که خواسته و ناخواسته به قوی‎ترین سنگر صیانت از عزت ملت ایران زده می‎شود.

نماینده مردم جیرفت در مجلس با اشاره به آرزوی دولت برای ورود معتدلین به مجلس بیان کرد: رئیس جمهور و دولت مجری انتخابات هستند و از کسی نباید جانبداری کند چراکه جانبداری کردن موجب ناراحتی و آشفتگی افکار عمومی می‎شود و مردم را نسبت به امانتداری‎ها بدبین می‎کند و ممکن است آسیبی ایجاد کند که به مصلحت کشور و حتی خود دولت نباشد.

عارفی تاکید کرد: مردم نیز از هرنوع رفتار غیرقانونی که شخص رئیس جمهور در جمع مجریان انتخابات بیان کرده اظهار برائت می‎کنند و دقیقا عکس اظهارات آقای روحانی و طبق فرامین ولی امر مسلمین عمل خواهند کرد و به کسانی رای خواهند داد که مومن به انقلاب و ولایت و خدمتگذار این ملت باشند و دولت نیز نباید غیر ازین انتظاری داشته باشد.

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از عملکرد دولت در خاتمه خاطرنشان کرد: دولت علاوه بر برگزاری انتخابات باید به دنبال رفع مشکلات جامعه از جمله بیکاری و گرانی‎ها باشد و تایید شدن سیصد نفر برای این کشور در مقابل این میلیون‎ها جوان بیکار و کسانی که منتظر تدبیر مسئولین برای برون رفت از این مشکلات جامعه هستند چه اهمیتی دارد؟

ارسال نظرات