امام جمعه تفت در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: دولتمردان ما نباید فراموش کنند که آمریکا همچنان دشمن شماره یک ماست و اگر از تحریم دست برداشته هرگز از توطئه دست بر نخواهد داشت و برنامه ای چون نفوذ را دنبال خواهد کرد.
کد خبر: ۸۶۲۴۹۶۰
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از تفت: امام جمعه تفت در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر تفت با اشاره به فرجام رسیدن برجام، گفت: مذاکراتی که کشورهای 5+1 با جمهوری اسلامی بر سر مسائل هسته ای داشتند بعد از سال ها پیگیری، تلاش، رفت و آمد، مقاومت و خردورزی ملت و مسئولان ایران به نتیجه رسید و طومار قطعنامه های ظالمانه شورای نگهبان پیچیده شد.

حجت الاسلام ابوالقاسم غفوری، افزود: دشمنان ما و در راس آن آمریکا از اول انقلاب در پی هر نوع توطئه ای برای به زانو درآوردن ملت ایران بودند که یکی از این توطئه ها تحریم بود؛ هدف از تحریم ها هم ناراضی کردن مردم ایران بود تا به خیابان ها بیایند و علیه نظام اقدام کنند.

وی ادامه داد: اما ملت ایران همچون کوه استواری در برابر توطئه ها و تحریم ایستاد و هر سال شعار مرگ بر آمریکای خود را بلندتر کرد و می کند تا دشمن بفهمد ملت ایران از آرمان ها و اهداف خود دست بر نمی دارد؛ همین مقاومت باعث شد تا آمریکا در مقابل ملت ایران کوتاه بیاید و راه مذاکره را در پیش گیرد.

خطیب جمعه تفت با بیان اینکه ایرادات و مشکلات زیادی به این مذاکرات وارد است، تصریح کرد: این مذاکرات در مجموع دست آوردهای خوبی را نصیب ایران کرد که از جمله آن خنثی سازی توطئه ایران هراسی بود که توسط عربستان و رژیم صهیونیستی دنبال می شد.

وی با اشاره به این موضوع که آمریکا دولت عهد شکن و شیطان بزرگ است؛ تاکید کرد: دولتمردان ما نباید فراموش کنند که آمریکا همچنان دشمن شماره یک ماست و اگر از تحریم دست برداشته هرگز از توطئه دست بر نخواهد داشت و برنامه ای چون نفوذ را دنبال خواهد کرد.

حجت الاسلام غفوری در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات پرداخت و گفت: دشمنان ما همیشه در آستانه انتخابات به دنبال فرصتی برای ایجاد تشنج در کشور و تشکیک در انتخابات بوده اند.

وی ادامه داد: رد صلاحیت یا عدم احراز صلاحیت شدگان باید به قانون تمکین کنند و بهانه به دشمنی که درصدد هر فرصتی برای ضربه به انقلاب اسلامی هستند؛ ندهند.

امام جمعه تفت با تاکید بر شرکت همه در انتخابات گفت: امنیت کشور با حضور پرشکوه مردم در پای صندوق های تامین خواهد شد و ما باید قدردان شهدا و خون هایی که در راه این انقلاب داده شده باشیم.

بیان فضائل حضرت معصومه(س) از دیگر محورهای سخنان امام جمعه تفت بود.

ارسال نظرات