مراحل ضبط آلبوم "جلوه ناز" به سرپرستی "مجید ستاری" و خوانندگی "جبار عباسی فلاح" دو تن از هنرمندان نام آشنای شهر زنجان کلید خورد.
کد خبر: ۸۶۲۴۹۴۸
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، خواننده این آلبوم، گفت: این آلبوم توسط گروه "هنگام" که متشکل از هنرمندان شهر زنجان هستند، مراحل ضبط خود را در تهران طی می کند و با برنامه ریزی انجام شده سال آینده روانه بازار موسیقی خواهد شد.

جبار عباسی فلاح افزود: هم اکنون۵۰ درصد مراحل ضبط این آلبوم خاتمه یافته و بعد از طی این مرحله وارد مرحله پیگیری صدور مجوزها خواهیم شد.

وی عنوان کرد: تمرین اعضای گروه در آموزشگاه موسیقی «دل آوا» انجام می گیرد.

خواننده آواز اصیل ایرانی یادآور شد: از۳ ماه پیش مراحل تمرین و ضبط اعضای گروه با برنامه ریزی دنبال می شود.

عباسی فلاح درباره جزییات این آلبوم عنوان کرد: حسین منزوی، وحشی بافقی و اخوان شعرایی هستند که اشعار آنها برای آهنگسازی و اجرای آواز در گوشه بیات ترک و تصنیف در دستگاه های شور و چهارگاه انتخاب شده است.

خواننده آواز اصیل ایرانی گفت: استفاده از اشعار نو با رعایت چارچوب های موسیقی اصیل ایرانی را جزوء موارد اجرا شده در این آلبوم است.

وی در ادامه اظهار داشت: توانمندی اعضای گروه ۱۰ نفره «هنگام» موجب شده تا در ترکیب بندی و رنگ آمیزی اجراها شاهد فضایی نو در موسیقی باشیم.

گفتنی است،عباسی فلاح جزو هنرمندان عرضه آواز ایرانی است که جدای از دنبال کردن آموزش آواز برای هنرجویان در زمینه انتشار آلبوم نیز سابقه داشته است.

"رسم یاری" و "حریر نگاه" جزو آلبوم های این هنرمند زنجانی با حال و هوای موسیقی اصیل ایرانی است.

ارسال نظرات