یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس:
یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس، برجام را مدیون شهدا خواند و ادامه داد: ملت ایران در انتخابات 7 اسفند حماسه‌ای می‌آفریند که مایه شرمساری دشمن شود و شکستی دوباره را نصیب دشمنان و معاندان نظام می‌کند.
کد خبر: ۸۶۲۴۸۶۲
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸



 

به گزارش خبرگزاری بسیج  از شهرستان دیر، یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در یادواره شهدای بردخون با تجلیل از جایگاه شهدا، اظهار داشت: بزرگانی از شهر بردخون بر خواسته‌اند که امروز افتخار استان و کشور هستند که باید گفت این شهر به‌صورت مستقیم رهبری معظم انقلاب را یاری و کمک می‌کند.

صابر افزود: بردستانی‌ها آسمانی بودند و وجود آن‌ها برای همیشه در اذهان مردم این دیار جاودانه است پس نکند قبور شهدا غریب شود و اهداف بلند شهدا در کوچه‌پس‌کوچه‌ها و برخی مکان‌ها جا بماند.

وی یادواره‌های شهدا را برای استحکام‌بخشی برای بنیاد انقلاب و نظام ضروری دانست و گفت: شهیدان انسان‌هایی ولایی و خدایی بوده‌اند و خانواده‌های شهدا ستون‌های محکم خیمه ولایت هستند که با هیچ ضربه‌ای از بین نمی‌روند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس اضافه کرد: خون شهدا انقلاب را بیمه کرده است و ضامن بقای انقلاب و نظام هستند اما ما باید جا پای رهبر معظم بگذاریم و نباید زیر بیرق غیر ولایت سینه بزنیم که دشمن‌ شاد شود.

وی برجام را مدیون شهدا خواند و ادامه داد: ملت ایران در انتخابات 7 اسفند حماسه‌ای می‌آفریند که مایه شرمساری دشمن شود و شکستی دوباره را نصیب دشمنان و معاندان نظام می‌کند.

صابر خاطرنشان کرد: کسی را به مجلس بفرستیم که خواسته رهبری محقق شود و ضمن اصلح بودن با دشمن قسم‌خورده آشتی نکند و هم‌رزم شهیدان عزیز باشد.

در ادامه قاسم بحرانی یکی از شاعران اشعاری پیرامون شخصیت شهدا قرائت کرد و علی واعظ مداح اهل‌بیت(ع) در رثای سالار شهیدان و همه شهدا مرثیه‌سرایی کرد.

در پایان از خانواده و فرزندان شهید یوسف بردستانی با تقدیم لوح تجلیل شد.

انتهای پیام

 

ارسال نظرات