خبرهای داغ:
مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان گفت:بسیج طلاب، یکی از نمادهای زیبای اتحاد و انسجام بین علماء شیعه و سنی است.
کد خبر: ۸۶۲۴۸۵۰
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوکان در جلسه رسیدگی به مشکلات بسیجیان پایگاه بسیج طلاب و روحانیون شهید ذوالفقاری گفت:حفظ وحدت و همدلي از همان ابتداي ظهور اسلام، در عرصه هاي مختلف مورد تاكيد و سفارش قرار گرفته، اين در حالي است كه دشمنان قسم خورده هميشه درصدد برآمده اند تا در فرصت هاي ايجاد شده اين مهم را مورد هدف قرار دهند تا از اين راه به اميال پليد خود برسند.

حجت الاسلام تقی خدایی فام بسیج طلاب را یکی از نمادهای زیبای اتحاد و انسجام بین علماء شیعه و سنی دانست و افزود:امروزه هجوم گسترده دشمنان اسلام به منافع مادي و معنوي مسلمانان از هميشه بيشتر شده و بسترهايي مانند تهاجم فرهنگي يا تحريم هاي اقتصادي، تاسيس فرق ضاله و... با حضور نظامي در كشورهاي اسلامي ابعاد و وجوه پيچيده تري پيدا كرده است و لزوم وحدت و يكپارچگي و دوري از تفرقه و اختلاف افكني در بين امت اسلام از هر زمان ديگري بيشتر احساس مي شود.

وی نقش روحانیون در جامعه را بسیار مهم و تاثیر گذار دانست و عنوان کرد: در حالی که گروهای تکفیری به فرمان صیهونیست و امریکا جهت نابودی اسلام حقیقی دست بالا زدند ،روحانیون می توانند با آموزش و تبیین اندیشه ‏های اصیل اسلامی ،ذهن مردم را نسبت به این گروه ها که هیچ بوی از انسانیت نبرده اند باز کند.

گفتنی است این جلسه با حضور فرمانده سپاه بوکان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اموراهل سنت شهرستانهای شاهیندژ ، تکاب و بوکان در محل دفتر فرماندهی این سپاه برگزار گردید.

ارسال نظرات