خبرهای داغ:
به همت معاونت علمی سپاه شهداء صورت می گیرد؛

نسخه اساتید و مدرسین دانشگاه های ارومیه برای دوای مشکلات اقتصادی

جلسه کارگروه اقتصاد و مدیریت خانه نخبگان معاونت علمی سپاه شهداء با حضور اعضای کارگروه جهت بررسی مسائل و مشکلات اقتصای استان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۴۸۳۹
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این جلسه که با حضور متخصصین و خبرگان حوزه اقتصاد و مدیریت استان برگزار شد، مهمترین مشکلات چالش‌های حوزه اقتصاد مورد بحث اعضا قرار گرفت.

دکتر حسن حیدری، دانشیار دانشکده اقتصاد دانشگاه ارومیه ریاست کارگروه اقتصاد و مدیریت، با اشاره به وجود برخی از چالش‌های استانی، بر این نکات تاکید کرد: بیشتر این چالش‌ها با استفاده از توان منابع داخلی می‌تواند مرتفع شود.

دکتر حیدری افزود: به ویژه این استان ظرفیت‌های تجاری ویژه‌ای را به علت هم مرز بودن با سه کشور دارا است که می‌تواند علاوه بر توسعه تجارت، به توسعه اشتغال نیز کمک نماید که رسیدن به این هدف مستلزم برنامه‌ریزی دقیق مسئولین ذیربط و استفاده از خروجی اتاق‌های فکر و کارگروه‌هایی از این دست است.

وی ادامه داد: همچنین در همین راستا توجه به ایجاد زیر ساخت‌های تجاری- عمرانی استان (بخصوص در بخش حمل و نقل) ضروری می‌باشد.

در پایان نیز با هم فکری اساتید کارگروه نتایج هم فکری اعضاء به مسئولین سازمان های مختلف منعکس خواهد شد. امید است با پیگری دقیق اعضاء کارگروه اقتصاد و مدیریت خانه نخبگان شاهد برون رفت از مشکلات استان در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی باشیم.

ارسال نظرات