خبرهای داغ:
امام جمعه تاکستان:

شورای نگهبان مقدس ترین نهاد در تایید صلاحیت ها/برجام ثمره استقامت ملت ایران است

امام جمعه تاکستان با بیان اینکه شورای نگهبان مقدس ترین نهاد در تایید صلاحیت کاندیداها می باشد گفت: برجام ثمره استقامت ملت ایران است.
کد خبر: ۸۶۲۴۸۲۵
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از تاکستان، آیت الله اسلامی امام جمعه شهرستان تاکستان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان تاکستان تصریح کرد: ملت ایران تاکنون هزینه هایی متعدد در زمینه مساله صلح آمیز هسته ای پرداخته اند و دستاوردهای هسته ای نیز مرهون تلاش و مقاومت مردم و مسئولان اجرایی است.

اسلامی تاکید کرد: مقدس‌ترین نهادی که می‌تواند صلاحیت‌ها را احراز کند شورای نگهبان است، برخی فکر می‌کنند در بعضی کشورها فیلترصلاحیت در احزاب وجود دارد اینگونه نیست و این موقعیت را نهادها به مانند قانون اساسی در ترکیه، روسیه، مصر و مجلس سنای آمریکا دارند که نمایندگان خودشان را احراز صلاحیت می‌کنند.

وی ادامه داد: مسئولان مرتب از قانون صحبت می کنند، اما گاهی برخی از اجتماعات تبدیل به میتینگ ضد شورای نگهبان می‌شود و این به مصلحت نیست، حتی به مصلحت انتخاباتی که شما قرار است آن را برگزار کنید، نیست.

مشارکت حداکثری در انتخابات مانور قدرت در این نظام است و اگر بنا باشد کسی در انتخابات شرکت نکند معنایش این است که نمی‌خواهد مقابل کفر و استکبار قرار بگیرد.

آیت الله اسلامی با اشاره به سالروز وفات حضرت معصومه (س)، تصریح کرد: افتخار می‌کنیم که کشور ما میزبان فرزندان و نوادگان حضرت امام موسی کاظم(ع) است. امروز دوم بهمن ماه است، بهمن ماه انقلاب است، نسل اولی ها خاطرات انقلاب را برای نسل‌های بعد بازگو کنند تا آنان بدانند که آنچه برای این کشور بدست آمده ارزان بدست نیامده است، بگویند که 57 سال این کشور شب ظلمانی بود، 57 سال دین ستیزی، اخلاق ستیزی، عفت ستیزی، آزادی ستیزی و استقلال ستیزی حرف اول را می‌زد.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: برجام بالاخره به نتیجه رسید باید در این عرصه از شما مردم خوب و مقاوم تقدیر و تشکر کنیم، اگر مقاومت شما مردم و مقاومت فرزندان شما نبود ما در اراک آن تاسیسات پیشرفته را نداشتیم و یا در فردو از تاسیسات پیشرفته برخوردار نمی‌بودیم، این دستاوردها ثمره شیرین مقاومت و ایستادگی ملت ایران است.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، با بیان اینکه برنامه های ایام الله دهه فجر و جشن های انقلاب باید به صورت مردمی برنامه ریزی شود.
وی تاکید کرد: باید به سمتی حرکت کنیم که برنامه های دهه فجر متکی به دستگاه های دولتی نباشد و مردم آن را برگزار کنند که این امر باعث ماندگاری بیشتر آن می شود.

7001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار