خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: رهبر ایران امروز در برابر تمام دنیای استکبار و در راس آن آمریکا ایستاده است.
کد خبر: ۸۶۲۴۷۹۷
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا، آیت ا... عبدالکریم عابدینی درهمایش بصیرتی شهرک آراسنج که در مسجد جامع این شهرک برگزار شد معیارهای انتخاب اصلح را همان معیارهای مدنظر مقام معظم رهبری دانست.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با اراده الهی حضرت امام (ره) به پیروزی رسید گفت: نعمت ولایت بالاترین نعمتی بود که انقلاب اسلامی آن را به ما هدیه داد و وظیفه ماست که قدر این نعمت عظیم الهی را بدانیم.

آیت ا.. عابدینی اظهار داشت: ولی و سرپرست مومنان طبق آیات قرآن فقط خود خداست ولی سرپرست غیر مومنان هرکسی غیر از خداست که ممکن است این ولی شیطان، صدام، اوباما و ... باشند.

وی با بیان اینکه ظهور امام زمان (عج) باید خاستگاه جهانی داشته باشدافزود: مردم ایران وقتی در سال 57 قیام کردند خداوند لیاقت دیدار و رهبری حضرت امام (ره) را به مردم ایران اهدا کرد، مطمئن باشید اگر دنیا قیام کند خداوند امام زمان (عج) را به آنها خواهد داد.

آیت ا... عابدینی با تشبیه فتنه گران به عبد ا... بن عمر ابراز داشت: عبدا... بن عمر زمان امام علی (ع) زندگی می کرد ولی با آن حضرت بیعت نکرد و گفت: علی (ع) دموکراسی را رعایت نمی کند همان حرفهایی که امروز فتنه گران می زنند و رهبری را زیر سوال می برند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به اینکه اگر نفوذ ولی فقیه در عصر ما نبود قطعا امروز داعش سوریه و عراق را گرفته بود و رابطه مقاومت قطع شده بود ابراز داشت: امروز رهبر معظم انقلاب دقیقا کار جد بزرگوارشان را انجام می دهند و دستگیری از مستضعفان عالم را در سرلوحه خود دارند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ما متصل به انقلاب امام حسین (ع) است و اگر این اتصال برداشته شود ما شکست خواهیم خورد، انقلاب امام حسین (ع) در مواجه با استکبار بود و این همان عقبه انقلاب ماست.

امام جمعه شهر قزوین ادامه داد: امروز به برکت هدایت های رهبری و راهبردهای صحیح ایشان، خط مقدم جبهه ما از شلمچه به سوریه و عراق و کنار مرزهای اسرائیل رسیده است.

آیت اله عابدینی با بیان اینکه امروز رهبر معظم انقلاب علی وار در صحنه است گفت: این رهبر الهی امروز در برابر تمام دنیای استکبار و در راس آن آمریکا ایستاده است اما متاسفانه عده ای فتنه گر می گویند ما با آمریکا و اسرائیل سر جنگ نداریم.

وی معیارهای یک انتخاب سالم و اصلح برای مجلس شورای اسلامی را همان معیارهای مقام معظم رهبری برشمرد و یادآور شد: امروز باید نماینده ای به مجلس برود که اجراکننده فتنه های فتنه گران نباشد، در خط ولایت باشد و در مقابل آمریکا و استکبار بایستد.

2001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها