خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شیروان در جمع مدیران مدارس شهرستان با اشاره به نزدیک بودن ایام ا.. دهه فجر گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی باید به درستی به دانش آموزان و نسل جوان امروز انتقال یابد.
کد خبر: ۸۶۲۴۷۶۹
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی اصغر امیری فرمانده سپاه شیروان در جمع مدیران مدارس شهرستان شیروان با اشاره به اهمیت نقش معلمان در تربیت انسان ها گفت: یک معلم هم می تواند انسان موثر و مفید به جامعه  تحویل دهد و هم می تواند افراد منفی و سربار وارد جامعه کند.

وی افزود: 104 شهید دانش آموز که در دوران دفاع مقدس شهرستان شیروان به نظام تقدیم کرد حاصل تعلیم و تربیت درست شما معلمان بود.

سرهنگ امیری گفت: امروز دشمن در عرصه جنگ نرم به دنبال تسخیر و اشغال سرزمین نیست بلکه دشمنان همه توان خود را به کار گرفته اند تا تعلیم و تربیت ما را تصرف کنند و فرهنگ پوچ و توخالی خود را جایگزین فرهنگ غنی ما کنند.

امیری افزود: امروزه شاهد اقتدار سپاه و بسیج در خلیج فارس بودیم ،بسیجیان و رزمندگانی که از همین کلاس ها درس مقاومت و پایداری در برابر دشمنان  را آموختند و در مکتب اسلام تعلیم دیدند.

فرمانده سپاه شیروان با اشاره به نزدیک بودن ایام ا.. دهه فجر بر هرچه با شکوه تر برگزار شدن برنامه های گرامیداشت این دهه تاکید کرد و گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی باید به درستی به دانش آموزان و نسل جوان امروز انتقال یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها