مسئول سازمان بسيج هنرمندان ايلام گفت: 2 گروه موسيقي از استان ايلام به بخش سراسري جشنواره سرودها و آواهاي حماسي و انقلابي راه يافتند.
کد خبر: ۸۶۲۴۷۵۵
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ محمود علي پور مسئول سازمان بسيج هنرمندان ايلام با اعلام اين خبر گفت: 2 گروه موسيقي در بخش هاي محلي و آئيني به جشنواره سراسري آواها و سرودهاي حماسي راه يافتند.

وي با بيان اينكه مراسم اختتاميه و تجليل از برگزيدگان كشوري در شهرستان شيراز در حال برگزاري است عنوان كرد: اين دو گروه موسيقي با عناوين "وطن" اثر تورج حاصلي و "دلشدگان" اثر داوود رضايي در به عنوان كانديد آثار برگزيده دو بخش آئيني و محلي به مرحله كشوري جشنواره دعوت شدند.

علي پور تصريح كرد: شناسايي استعدادهاي جديد، جوان، خلاق و متعهد، ايجاد فضاي لازم براي رقابت سازنده و موثر و توسعه توانمنديهاي علمي و عملي اعضاي شبكه هنري بسيج از جمله اهداف برگزاري دومين جشنواره سرودها و نواهاي حماسي بسيج است.

مسئول سازمان بسيج هنرمندان ايلام، با بيان اينكه اين جشنواره با موضوعاتي چون "بسيج در مواجهه با فتنه 9 دي" ،"سبك زندگي ايراني اسلامي" ،"زندگي و سيره اهل بيت عصمت و طهارت" ، "بسيج، ارزشها و آرمانهاي انقلاب اسلامي" و "فرهنگ مقاومت و دفاع مقدس" برگزار شده است اذعان داشت: مراسم اختتاميه و تجليل از برگزيدگان جشنواره استاني نيز در دهه فجر انقلاب اسلامي در مركز استان برگزار خواهد شد.

گفتني است از مجموع 2700 اثر به دبیرخانه جشنواره هاي استاني تعداد 160 اثر توسط هیئت انتخاب جشنواره برای اجرا در بخش نهایی جشنواره برگزیده شده اند.


ارسال نظرات