خبرهای داغ:
فرمانده ی سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان گفت: در زمان جنگ تحمیلی وجود امنیت برای همه ی مردم به یک آرزو تبدیل شده بود، چرا که با پرواز شبانه روزی هواپیماهای دشمن، پرتاب موشک ها و انواع سلاح هایی که صدام مزدور به پشتیبانی آمریکا و کشورهای عربی منطقه از جمله عربستان و بمباران های وسیع علیه مردم ایجاد کرده بود نه شب امنیت داشتیم ونه روز
کد خبر: ۸۶۲۴۷۳۴
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،سردار "حسن شاهوارپور” فرمانده ی سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان در مراسم تشییع ۲ شهید گمنام در شهر صفی آباد دزفول گفت: صدام در دوران جنگ تحمیلی باتبلیغات سوئی که کشورهای غربی بر وی داشتند فکر می کرد که ایران در صدد حمله به سایر کشورهای منطقه می باشد و فریب این تبلیغات را خورد و موجب شد تا به کشور جمهوری اسلامی ایران که تازه انقلاب کرده بود حمله کند.

وی گفت: صدام هزاران توپ و تانک را در جهت حمله به کشور در مرزهای ما مستقر کرد و شهرهای ما یکی پس از دیگری موردتعرض دشمن بعثی قرارگرفت.

فرمانده ی سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان گفت: در زمان جنگ تحمیلی وجود امنیت برای همه ی مردم به یک آرزو تبدیل شده بود، چرا که با پرواز شبانه روزی هواپیماهای دشمن، پرتاب موشک ها و انواع سلاح هایی که صدام مزدور به پشتیبانی آمریکا و کشورهای عربی منطقه از جمله عربستان و بمباران های وسیع علیه مردم ایجاد کرده بود نه شب امنیت داشتیم ونه روز.

وی گفت: در آن زمان تنها پناه ارتش و سپاه فقط مردم ، پشتیبانی آنها و لبیک جوانان این مرز و بوم به فرمان امام خمینی (ره) جهت ورود به جبهه های نبرد حق علیه باطل بود.۰

"سردار شاهوارپور”با اشاره به تشییع ۲ شهید گمنام در شهر صفی آیاد دزفول گفت: این دو شهید عزیز نیز از همان جوان هایی بودند که به فرمان امام خود لبیک گفته و از پشت میز مدرسه و دانشگاه با غیرت و مردانگی خود وارد صحنه ی جنگ شدند و در مقابل دشمن ایستادند و با مقاومت و پایمردی از این کشور دفاع کردند.

وی گفت: جوانان و نوجوانانی که زمان شهدا را درک نکرده اند امروز با ورود این شهیدان گمنام با فرهنگ شهید وشهادت آشنا می شوند.

فرمانده ی سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان گفت: پیام شهدا به ما این است که اگر بناست این نظام و این مملکت استقلال داشته باشد، باید راه خود را در زیر سایه و پرچم ولایت امام علی (ع) هم چنان با استقامت و پایمردی ادامه دهد.

وی اظهار کرد: امروزدشمنان اسلام در حال انتشار پروژه ی اسلام هراسی  به تمام نقاط جهان هستند و می خواهند به دنیا اعلام کنند که اسلام در حال فراگیری دربین مردم سایر کشورها است و عنوان می کنندکه پیام اسلام پیام خطرناکی است.

"شاهوارپور” گفت: دشمنان با مزدور کردن افرادی به نام داعش در کشورهای اسلامی موجب تغییر رویکرد مبارزه با اسرائیل در این کشورها شدند و مسلمانان به جای سردادن شعار مرگ بر اسرائیل امروز گرفتار یک جریان خُشک مغز دیوانه ای هستند که نمونه ی آن را در دوره ی صدر اسلام شاهد بودیم.

وی گفت: خوارج نهروان که در زمان امام علی و امام حسین(ع) قرآن به نیزه جلو آمدند و درمقابل آنها شمشیرکشیدند بازهم با همان شعار و همان نگاه امروز وارد صحنه شده و کودک وبزرگ، زن و مرد را به شهادت می رسانند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان گفت: قدر مسلّم این است، راهی را که شهدای عزیز طی کردند و با مقاومت ایستادند و با همه ی افتدار دشمن راشکست دادند همان راه حق است.

"شاهوارپور” گفت: امروز همه ی تلاش دشمن این است که نظام اسلامی ایران را تسلیم کند، اما با رهبری های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) علم دار میدان ولایت، پشتیبانی همه ی مردم، بسیجیان، ارتشیان، پاسداران وامت حزب الله باید در زیر پرچم ولایت مبارزه کنیم وراه شهیدان را ادامه دهیم.

وی گفت: این انسجام وآمادگی امروز کشور و مردم، یکی از معجزات انقلاب اسلامی ایران است که حاصل خون شهیدان گرانقدر می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها