خبرهای داغ:
امام جمعه دزفول گفت: نامزدهای انتخاباتی باید در گفتار و عمل صداقت داشته باشند، وعده دروغین به مردم نداده و از افراد توانمند و معتقد به ارزش‌های دینی و انقلابی باشند.
کد خبر: ۸۶۲۴۷۳۱
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی قاضی‌دزفولی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اظهار کرد: نامزدهای انتخاباتی باید از افراد واجد شرایط انتخاب شوند.

وی گفت: نامزدهای انتخاباتی باید در گفتار و عمل صداقت داشته باشند و وعده دروغین به مردم نداده و از افراد توانمند و معتقد به ارزش‌های دینی و انقلابی باشند.

امام جمعه دزفول افزود: در انتخابات پیش‌رو باید به افرادی رای داد که قانون را قبول داشته و متعهد به اصول اخلاقی و قوانین مندرج در نظام اسلامی بوده و افرادی که این شاخص‌ها را ندارند، نباید با برهم زدن اوضاع به کشور ضربه وارد کنند.

قاضی‌دزفولی در ادامه با اشاره به رفتار گستاخانه رژیم آل‌سعود اظهار کرد: این رژیم تا امروز بهترین خدمات را به اسرائیل غاصب ارائه کرده است.

وی گفت: ملت ایران نسبت به رفتار کشورهای همسایه خود با توجه به مسائل دینی و از راه‌های بین‌المللی و قانونی عمل می‌کند.

امام جمعه دزفول در پایان ضمن تشکر از نیروی انتظامی دزفول افزود: حوادث اخیر در شهرستان و ناامنی‌های به‌وجود آمده برای دزفول قابل قبول نیست و باید مسئولان توجه کنند که امنیت از نان شب برای مردم این شهر با ارزش‌تر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها