خبرهای داغ:
امام جمعه اندیمشک گفت: عده‌ای به دنبال ارائه چهره‌ای بزک کرده از آمریکا هستند.
کد خبر: ۸۶۲۴۷۳۰
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،حجت‌الاسلام نعمت‌الله خدامی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: پس از برداشته شدن تحریم‌های هسته‌ای عده‌ای به دنبال این هستند که چهره آمریکا را بزک کنند، و برداشته شدن تحریم‌ها را لطف طرف مقابل می‌دانند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، افزود: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند همه مسئولان و دست‌اندرکاران باید در این زمینه مراقب خدعه و نیرنگ طرف مقابل باشند.

امام جمعه اندیمشک اضافه کرد: ممکن است در انتخاب افراد تعللی وجود داشته باشد در اینجاست که استفاده از لیستی که متدینین و افراد مومن و انقلابی ارائه می‌کنند می‌تواند مفید باشد.

خدامی با تقدیر از عملکرد سپاه در برابر متجاوزان آمریکایی، خاطرنشان کرد: این عملکرد نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان دهنده اقتدار و عظمت نیروهای مسلح کشور است.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های عظیم این شهرستان در زمینه‌های مختلف، افزود: اندیمشک دارای ظرفیت‌های بسیار زیاد و عظیمی است که برخی از آنها به فراموشی سپرده شده‌اند.

امام جمعه اندیمشک در پایان بیان کرد: استفاده از این ظرفیت‌ها تاثیر زیادی در رونق اقتصادی شهرستان و رفع مشکل بیکاری در منطقه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها