خبرهای داغ:
امام جمعه آبادان گفت: آنهایی که شورای نگهبان را تضعیف می‌کنند، دنبال دیکتاتوری هستند و شورای نگهبان مانع این امر خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۲۴۷۲۶
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: از مهم‌ترین راهکارهای ایستادگی در برابر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، بهره‌گیری از ظرفیت اقتصاد مقاومتی است.

خطیب جمعه آبادان با بیان اینکه این موضوع و مولفه باید از سوی همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی مورد توجه قرار گیرد، گفت: اقتصاد مقاومتی، اقتصادی اشتغال‌زا و تولید محور است و ما بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری نباید تنها به لغو تحریم‌ها دلخوش باشیم.

ابراهیمی‌پور تاکید کرد: ما باید برای مقابله با توطئه‌های دشمنان اقتصاد کشور را از درون تقویت کرده و به این اقتصاد را اولویت همه کارهای اقتصادی خود قرار دهیم.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، گفت: بر اساس قانون همه مراحل اجرای انتخابات تا روز اعلام نتایج تنها حول یک محور است که آن محور هم قانون است.

وی اظهار کرد: در فرآیند انتخابات هیچکس نباید خواسته فرا قانونی داشته باشد زیرا چنین امری ریختن آب به آسیاب دشمنان و تضعیف نهادهای درگیر انتخابات است.

امام جمعه آبادان خاطر نشان کرد: مردم باید در انتخاب افراد و رای دادن به آنها مراقب باشند و افراد اصلح را انتخاب کنند.

وی در پایان بیان کرد: آنهایی که شورای نگهبان را تضعیف می‌کنند، دنبال دیکتاتوری هستند و شورای نگهبان مانع از دیکتاتوری خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها