خبرگزاری بسیج: امام جمعه عجب شیر در خطبه های نمازجمعه این شهر گفت: ملت صبور و غیور ایران 12 سال مردانه در مقابل این تحریم‌ها ایستادند و نگذاشتند دشمن با تحریم‌ها به اهداف شوم خود برسد.
کد خبر: ۸۶۲۴۷۱۱
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام شربیانی با اشاره به اینکه مقامات آمریکایی اذعان کردند که تحریم‌ها اثر ساز نبوده است، خاطرنشان کرد: کشور ایران نه تنها از این تحریم‌ها ضربه‌ای نخورد بلکه موجب رشد و پیشرفت در همه زمینه‌ها شد.

وی با بیان اینکه نباید مسئله هسته‌ای را به پای یک طیف خاص نوشت، افزود: شهادت شهدای هسته‌ای، مقاومت مردم و هشدار و رهنمود‌های رهبری در مواقع ضروری و حساس موجب شد تا ایران به توافق هسته‌ای دست پیدا کند.

خطیب جمعه عجب‌شیر با بیان اینکه این روزها شاهد هستیم که بعضی از روزنامه‌ها و سایت‌ها و بعضی افراد در شبکه‌های مجازی به شورای نگهبان حمله می‌کنند، افزود: در ادامه این حملات رسانه‌ای رئیس جمهور هم شورای نگهبان را مورد حمله خود قرار داد، کسی که ادعا می‌کند من سرهنگ نیستم حقوقدانم دیروز بدترین حمله را به شورای محترم نگهبان و قانون کشور کرد.

وی با اشاره به اینکه افراد مختلفی از تمام جناح‌های سیاسی در بین رد صلاحیت شدگان دیده می‌شود و برخلاف اظهار نظرها از یک جناح سیاسی خاص نیست، افزود: در همه کشورها حزب‌های خاصی روی کار است و در ایران اسلامی همه احزاب حق شرکت در انتخابات را دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها