خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: امام جمعه مراغه در خطبه های نمازجمعه این شهرستان گفت: قدرت های استکباری در برابر مقاومت ملت ایران عقب نشینی کرده بنابراین نظام مقدس جمهوری اسلامی می تواند با اقتدار رهبری در هدایت مردم، حمایت مردم از نظام و تلاش مسئولان در حفظ حقوق خود در برابر همه طرف های مقابل ایستادگی کند.
کد خبر: ۸۶۲۴۶۹۳
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی با بیان اینکه در این مذاکره ها مسئولان ایران با تکیه بر هدایت های رهبری و پشتوانه مردمی توانستند به بهترین نحو از حقوق ایران دفاع کنند.
افزود: اکنون باید منتظر اجرای تعهدات کامل طرف های مقابل باشیم و در این بین مسئولان نیز در کنار برنامه ریزی برای دوران پسا تحریم، خود را آماده کنند.
وی ادامه داد: حضور همیشگی مردم در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی ایران در دفاع و پشتیبانی از رهبری، نظام، مسئولان و دین از بزرگترین سرمایه های نظام جمهوری اسلامی است.
عضو خبرگان رهبری بیان کرد: در زمان کنونی همه متعهد و اعتقاد بر این داریم که اگر وحدت داشته باشیم دشمنان هیچ تحرکی علیه انقلاب نمی توانند بکنند بنابراین مسئولان نظام جمهوری اسلامی در انتظار حضور پرشور مردم در حماسه های 22 بهمن و هفت اسفند است.

ارسال نظرات