فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: ۳۰ هزار نفر در ۱۱۷ گردان بسیجی در رزمایش سردار شهید محمدزاده در سیستان و بلوچستان حضور دارند.
کد خبر: ۸۶۲۴۶۷۶
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج :سردارسرتیپ دوم پاسدار  حسین معروفی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در رزمایش استانی سردار شهید محمدزاده با عرض تبریک به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: این رزمایش بمدت 3 روز همزمان در سراسر سیستان و بلوچستان از 3 بهمن‌ماه شروع می‌شود و تا 5 بهمن‌ماه ادامه دارد.

وی گفت: این رزمایش با بخشی از توان رزم بسیج، تیپ مردمی پایه‌صالحین ایرانشهر، 117 گردان بسیجی، 19 گردان امام‌حسین، 70 گردان بیت‌المقدس، 6 گردان امام‌هادی و 23 گردان کوثر خواهران به استعداد 30 هزار نفر با شعار وحدت، بصیرت و اقتدار بسیج در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

سردار معروفی افزود: تجدید بیعت با آرمانهای بنیانگذار عظیم‌الشان انقلاب، تجدید میثاق با فرمانده کل‌قوا (رهبر معظم انقلاب) و ارتقاء توان و آمادگی رزم گردانهای بسیج، ایجاد امید و نشاط برای نیروهای وفادار انقلابی، ایجاد یاس و ناامیدی برای دشمنان از اهداف این رزمایش استانی است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: روز شنبه اردوی صحرایی برای تیپ صالحین ایرانشهر با برنامه و هدف از قبل تعیین شده در خارج شهرایرانشهر برپا می‌شود و در دومین روز رزمایش فراخوانی گردانهای بیت‌المقدس، امام‌حسین و گردان امام هادی را در تمام شهرستانهای استان داریم که پس از فراخوانی و سازماندهی در حوزه‌های مقاومت به سمت حوزه‌های خارج شهر برنامه‌های روزانه و شبانه را پیگیری می‌کنند و در آخرین روز رزمایش ابتدا فراخوان گردان خواهران کوثر در سراسر استان و سپس بسوی اردوگاهها حرکت می‌کنند و در برنامه‌های پیش‌بینی شده شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های جانبی در نظر گرفته شده برای این گردانها تاکید کرد: این تجمع که نشان دهنده یا اخوت واقعی است با فضاسازی دوران مقدس با همان روحیات و اردوگاهها و با استقبال از بسیجیان عزیز و دعوت از ائمه محترم جمعه، بزرگان شیعه و سنی و اعضای شورای تامین تمام شهرستانها صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه راهبرد دشمن پراکندگی ملت ایران است، اذغان داشت: بسیج محور وحدت بین تمام اقوام، سلایق و نخبگان و سپربلای تمامیت ارضی جمهوری اسلامی است و وحدت و بصیرت و اقتدار بسیج را پیامهای این رزمایش عنوان کرد.

وی با اشاره به حضور 117 گردان و شرکت 30 هزار نفر در این رزمایش افزود: بسیج ضامن امنیت کشور است و از مردم و برای مردم است و ما امروز نیازمند بصیرت عمارگونه هستیم که در بحرانها راه را گم نکنیم و گمراه نشویم و اقتدار بسیج نشان از برکت آن دارد.

سردار معروفی با اشاره به اینکه این رزمایش هوشمندی و وحدت بسیجیان را بعنوان نمایندگان استان نشان می‌دهد، گفت: ما در این رزمایش به دشمنان و بدخواهان ملت، کسانیکه نمی‌خواهند بزرگی و شرف نظام جمهوری راببینند اعلام می‌کنیم که بسیج زنده و مقتدر است چون ملت زنده و مقتدر است و اعتقاد قلبی بخدا و وعده‌های الهی دارد، ولایت‌محور و ولایت‌مردم، انقلابی و غیر محافظه‌کار است.

ارسال نظرات