اسلام به‌علت اعمال نابخردانه شیخ‌نشین‎های فاسد داغ‌دار است زیرا اعمال نسنجیده آنها موجب شده میلیاردها سرمایه جهان اسلام به‌جای کمک به مردم مظلوم فلسطین و غزه خرج خرید تسلیحات از غربی‌ها می شود.
کد خبر: ۸۶۲۴۶۷۰
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، جانشین فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین (ع) با اشاره به ترس داعش از نیروهای مستشار ایرانی، گفت: مرزهای ایران با جان‌فشانی شهیدان مدافع حرم امن است.

سردار حمید اباذری در مراسم چهلمین روز خاک‌سپاری سردار شهید مدافع حرم محرم‌علی مرادخانی در مصلی بزرگ شهید بهشتی تنکابن با اشاره به اینکه برخی‌ها تحت تأثیر رسانه‌های معاند تلاش دارند که حضور نیروهای ایران را در سوریه ‌به چالش بکشانند، اظهار کرد: فارغ از وظیفه ذاتی، ما شیعیان در دفاع از ارزش‌های اسلام و حرم ائمه و معصومین، باید به این افراد اعلام کنیم که اگر نیروهای ما در سوریه برای مبارزه با دشمن حاضر نشوند، باید در مرزها با آنها مقابله کنیم.

وی افزود: هدف حضور نیروهای داعش در سوریه فتح این کشور و نیز تهاجم در دیگر کشورهای منطقه به‌ویژه ایران اسلامی است.

‌جانشین فرمانده دانشگاهافسری و تربیت پاسداریدانشگاه امام حسین(ع) با اعلام اینکه شهید مرادخانی و شهدای مدافع حرم هیچ‌گاه دست از مبارزه نکشیدند، بیان کرد: آنها در سال‌های پیروزی انقلاب به وظایف خود در قبال پیروزی انقلاب و دفاع مقدس عمل کردند.

اباذری اضافه کرد: شهید مرادخانی می‌توانست به زندگی عادی خویش برگردد ولی عشق به ائمه‌اطهار (ع) و روحیه شهادت‌طلبی این مرد مجاهد اورا روانه مبارزه با دشمن در فراتر از مرزهای کشور کرد.

وی با اعلام اینکه افراد مانند شهید مرادخانی به‌عنوان پشتوانه انقلاب اسلامی ایران در روزهای سخت هستند، اضافه کرد: ما داعش را در حد و اندازه‌ای نمی‌دانیم که تهدیدی برای نظام اسلامی باشد بلکه دشمن اصلی ما استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکای جنایت‌کار و اسرائیل غاصب است، امروز این موضوع به همگان ثابت شده است.

‌جانشین فرمانده دانشگاهافسری و تربیت پاسداریدانشگاه امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: امنیت امروز ایران اسلامی را مدیون خون شهدا و ولایت مطلقه فقیه هستیم و باید قدردان این نعمت امنیت باشیم.

اباذری با اشاره به اعمال نابخردانه شیوخ عرب به‌ویژه آل‌سعود، بیان کرد: امروز اسلام به‌علت اعمال نابخردانه شیخ‌نشینهای فاسد داغ‌دار است زیرا اعمال نسنجیده آنها موجب شده میلیاردها سرمایه جهان اسلام خرج خرید بهترین تسلیحات از غربی‌ها شود، به‌جای اینکه این تسلیحات صرف مبارزه با اسرائیل و کمک به مردم مظلوم فلسطین و غزه شود.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در بحث نفوذ دشمنان نظام، گفت: امروز با هوشیاری هرگونه راه‌های نفوذ را باید بست؛ رزمندگان ما ایثارگرانه در بیرون مرزها با فداکاری از جان خود گذر کرده و در حال مسدود کردن مسیرهای منتهی به نفوذ دشمنان به داخل هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها