فرمانده انتظامی مازندران گفت: عده‌ای از مسئولان و فرزندان آنها دارای تابعیت دوگانه هستند و در شرایط سخت مردم و ولایت‌فقیه را تنها می‌گذارند.
کد خبر: ۸۶۲۴۶۵۹
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار مسعود جعفری‌نسب در دومین یادواره 19 شهید انتظامی این شهرستان، با بیان اینکه دنیای استکبار در تلاش است که چراغ نظام اسلامی را خاموش کند، اما خون شهدا و بصیرت مردم مانع از کم‌فروغ شدن این عطیه الهی شده است، اظهار کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا در روشن‌گری، بصیرت و نشان دادن راه ولایت و شهادت بسیار مؤثر است و شهدا در زمان حیات و 37 سال نظام اسلامی را حفظ کردند و راهنمای مردم ما بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی محصول 1400 سال تلاش مجاهدان راه حق از صدر اسلام تاکنون است، افزود: در طول تاریخ، هیچ نظامی مانند نظام مقدس جمهوری اسلامی نتوانسته است در مقابل قدرت‌های پوشالی و مستکبر ایستادگی و طعم آن را بچشد، لذا به برکت خون شهدا چراغ نظام اسلامی خاموش نمی‌شود.

فرمانده انتظامی مازندران، جمهوری اسلامی را مایه فخر و مباهات همه آزادگان جهان دانست و گفت: جوانان امروز ما در سوریه می‌جنگند، به شهادت می‌رسند و فرزندان آنها یتیم می‌شوند تا ولایت تنها نماند، چرا که انقلاب اسلامی محصول تمام قیام‌های ناتمام علیه مستکبران تاریخ است.

عضو شورای تأمین مازندران با اشاره به وقایع جنگ جمل و صفین و عبرت گرفتن از تاریخ، اظهار کرد: در زمان حکومت امام علی (ع) عده‌ای باعث می‌شدند که چشم فتنه کور نشود و اکنون با گذشت 37 سال مقابله با دنیای استکبار، هنوز هم باید مراقب چنین افرادی باشیم تا ولایت تنها نماند.

جعفرینسب با بیان اینکه مهندسی نظام اسلامی با ستون ولایت‌فقیه بنا شده است و مردم برای نگهداری آن بهترین جوانان وطن را در این راه نثار اسلام کردند، خاطرنشان کرد: جوانان ما بهخوبی می‌دانند که حضرت فاطمه (س) بانوی دو عالم، در راه ولایت جان خود را اهدا کرد.

وی با تأکید بر اینکه امروز همه خودکامگان تا بن دندان مسلح در مقابل جمهوری اسلامی و جریان مقاومت اسلامی زانو زده‌اند و تنها دلیل این اقتدار در هم‌سو بودن ولایت‌فقیه و مردم است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری با وجود ارتش، سپاه و پلیس، همیشه قدرت مردم را به رخ بیگانگان کشیدند و این نشان‌دهنده اعتماد و اعتقادی دوجانبه از سوی امام و امت است.

فرمانده انتظامی مازندران بیان کرد: ما باید مراقب رفتار و کردار خود باشیم تا رهبری آسیب نبیند و تنها راه موفقیت مسئولان نیز کار برای رضای خدا در خدمت به اسلام و مسلمانان، انقلاب و ولایت‌فقیه به جای شعار دادن است و اگر ما مسئولان جان خود را برای ملت ایران اسلامی فدا کنیم، باز هم نمی‌توانیم قدردان امت اسلامی باشیم و مقاومت، پایداری و استقامت مردم ما قابل وصف نیست.

وی با اشاره به قانون ننگین کاپیتولاسیون اظهار کرد: دشمن به دنبال از بین بردن رابطه حاکمیت و مردم است و آنها می‌دانند که تا این اتحاد وجود دارد، نظام اسلامی با آمریکا رابطه ندارد و آمریکایی نمیشود، هر چند عده‌ای در اینجا خواب آمریکا را ببینند!

جعفری‌نسب با اشاره به سفر پوتین به ایران و دیدار با رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: زمانی استالین و روزولت که برای خوش‌گذرانی به رامسر آمده بودند، شاه این مملکت را در اندرونی خود راه نمی‌دانند و برایش ارزش قائل نبودند، مهم‌ترین کار شاه این بود که از آنها بخواهد پدرش را از جزیره موریس به جای بهتر انتقال دهند، اما پس از 37 سال می‌بینیم که پوتین تمام رسوم دیپلماتیک را زیر پا گذاشته و به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌رود.

وی محصول این دیدار را شکست سنگین داعش در برخی مواضع اصلی عنوان و اظهار کرد: نفاق بدترین آفت در بلاد اسلامی است و اسرائیلی‌ها می‌دانند که هزینه جنگ سخت با ایران بسیار زیاد است و به دنبال جنگ نرم هستند.

عضو شورای اداری مازندران ادامه داد: اکنون نیز می‌خواهند با بحث‌هایی مانند درگیری قومی، جناحی و سیاسی ما را به یکدیگر مشغول کنند و با تأسف باید بگوییم که عده‌ای از مسئولان و فرزندان آنها دارای تابعیت دوگانه هستند و در شرایط سخت مردم و ولایت‌فقیه را تنها می‌گذارند.

وی در پایان با اشاره به مسئله انتخابات، گفت: ما باید هوشیار باشیم و در بحث انتخابات کسانی را انتخاب کنیم که به آرمان‌های امام و شهدا وفادار باشند، کسانی‌که به چادر مادران شهدا بوسه نمی‌زنند، جایی در مجلس منتخب ملت ایران اسلامی ندارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها