مسئول بسیج دانش‌آموزی مازندران خبر داد

دانش آموزان در مشورت رسانی به خانواده ها نقش اساسی در انتخاب نماینده دارند

قلیان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، افزود: دانش‌آموز حق رأی ندارند اما حق انتخاب دارد و با هم‌فکری در خانواده‌ها می‌توانند نقش مهمی در انتخاب نماینده ایجاد کنند.
کد خبر: ۸۶۲۴۶۳۸
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسئول بسیج دانش‌آموزی مازندران گفت: 2 هزار و 640 دانش‌آموز در طرح یاوران ولایت بسیج دانش‌آموزی استان مازندران سامان‌دهی شدند.

اصغر قلیان در مجمع هم‌فکری فاطمی بسیج دانش‌آموزی استان مازندران، اظهار کرد: مجمع فاطمی برنامه‌های مهم و تأثیرگذاری در اجرای برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی دارد.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، افزود: دانش‌آموز حق رأی ندارند اما حق انتخاب دارد و با هم‌فکری در خانواده‌ها می‌توانند نقش مهمی در انتخاب نماینده ایجاد کنند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی مازندران با اشاره به اینکه فتنه‌گران در سال 88 به بهانه تقلب در انتخابات مشکلات زیادی برای نظام ایجاد کردند، ادامه داد: فتنه‌گران کسانی بودند که در نظام مسئولیت داشتند اما بصیرت لازم را نداشتند و خسارات زیادی به کشور وارد کردند.

این مسئول یادآور شد: فتنه‌گران به حوزه مقاومت بسیج در تهران حمله کردند و اگر به مهمات دست پیدا می‌کردند حادثه جبران‌ناپذیری ایجاد می‌شد.

قلیان ادامه داد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی هر جا فرمایشات مقام معظم رهبری اجرایی شد کشور بیمه و ما شاهد پیشرفت بودیم و در جایی که به بیانات ایشان توجه نشد، کشور دچار صدمه شد.

وی آمریکا را دشمن درجه یک نظام جمهوری اسلامی و انقلاب دانست و گفت: دشمن تلاش می‌کند جوانان و دانش‌آموزان را از نظام و انقلاب جدا کند و در عملیات نظامی نتوانست موفق شود و در حال حاضر به جنگ فرهنگی و جنگ نرم روی آورده است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی مازندران افزود: شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ای هدف دشمن برای نفوذ به اصل بنیان خانواده و جوانان است که با این برنامه‌ها می‌خواهند هویت ملت ایران را تغییر دهند.

این مسئول برپایی نماز جماعت را یکی از برنامه‌های مهم بسیج دانش‌آموزی در مدارس دانست که باید مورد توجه همه بسیجیان قرار گیرد، اضافه کرد: جوان‌گرایی در مدارس و واگذاری مسئولیت‌های کلیدی به دانش‌آموزان یکی دیگر از برنامه‌های مهم این مجموعه است.

قلیان از سامان‌دهی 2 هزار و 640 دانش‌آموز در طرح یاوران ولایت بسیج دانش‌آموزی مازندران خبر داد و گفت: باید با برنامه‌ریزی منظم و هدفمند تمامی دانش‌آموزان را در حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی سامان‌دهی کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن در بحث فرهنگی تلاش می‌کند تا جوانان را از اسلام و انقلاب دور کند، ادامه داد: آسیب‌های زیادی در دانشگاه‌ها وجود دارد که نشان می‌دهد در مدارس به‌خوبی کار نکردیم.

مسئول بسیج دانش‌آموزی مازندران با تأکید بر اینکه تربیت جوانان دانشگاهی باید در مدارس آغاز می‌شد، گفت: بسیج دانش‌آموزی استان مازندران رتبه برتر کشور را کسب کرد و باید در این راستا برنامه‌های فرهنگی هدفمندی انجام شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها