همسر شهید شالیکار:

کثرت انجام زیارت عاشورا و قرائت قران از توصیه های موکد شهید شالیکار بود

شهربانو نوروزی در خصوص اعتقادات شهید شالیکار در منزل افزود: شهید شالیکار توصیه های موکدی برای تشویق خانواده در قرائت زیاد و عمل به زیارت عاشورا داشت و خیلی به قران علاقمند و متقید بود.
کد خبر: ۸۶۲۴۶۲۲
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹



 خبرگزاری بسیج مازندران، بمناسبت چهلمین شب سهادت حاج محمد شالیکار اولین شهید مدافع حرم  فریدونکنار با همسر این شهید گفتگویی داشتیم که از نظر می گذرد.
 همسر شهید شالیکار در گفتگو با سید حسینعلی تقوی خبرنگار بسیج سپاه کربلا گفت: از خصایص اخلاقی شهید شالیکار( اولین شهید مدافع حرم در فریدونکنار) آرامش و متانت ایشان در تمام امورات زندگی فردی و اجتماعی اش بود و علی رغم انکه کمتر صحبت  می کردند  بیشتر مرد عمل بودند.

شهربانو نوروزی در خصوص اعتقادات شهید شالیکار در منزل افزود: شهید شالیکار توصیه های موکدی برای تشویق خانواده در قرائت زیاد و عمل به زیارت عاشورا داشت و خیلی به قران علاقمند و متقید بود.

همسر حاج محمد می گوید: در هنگام عزیمت شهید شالیکار که برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) و مقابله با ظالمان می رفت، به محمد گفتم: حاجی خیلی مواظب خودتان باشید و سعی کنید زودتر برگردید که در این موقع حاج محمد رو کرد به من و گفت: « برای چه ناراحتی، اصلا نگران نباش و خودت را جای حضرت ام البنین(س) و حضرت زینب (س) بگذار».

این بانوی مومن و بسیجی پرور ادامه داد: در این موقع شرمندگی به سراغم آمد و از حرفم خجالت کشیدم واز همین جهت نتوانستم در چهره حاجی نگاه کنم، لذا سرم را پائین انداختم و با خود گفتم: « چرا این حرف را بزبان آوردم و اجر خودم را کم کردم آخر من در مقامی نیستم که حتی تصور کنم مانند حضرت ام البنین(س) و حضرت زینب(س) باشم».

وی می گوید: از اینکه حاج محمد به آرزوی هر مومن که شهادت و لقا الله است رسیده نه تنها ناراحت نیستم بلکه خوشحالم و به همه ملت مومن و همسنگران و دوستانش که دغدغه دفاع از حرم معصومین(ع) و مقابله با ظالمان برای ریشه افکنی ظلم را دارند تبریک و تهنیت عرض می کنم .

همسر شهید در خاتمه گفت: شهادت درجه و مقامی است که نصیب هر کس نمی شود و برای اینکه حاج محمد با انتخاب وصلت با عشقش که به درجه رفیع و مقام اولیا الهی رسید خوشحالم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار