علی رغم وجود نا هنجاریهای اسلامی در جامعه ذره ای از راه شهدا و ارزشهای اسلامی خارج نشوم و راه شهید را با تلاش در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و حفظ حجاب و نشر ارزشهای اسلامی طی کنم.
کد خبر: ۸۶۲۴۶۱۶
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵




خبرگزاری بسیج مازندران، کوثر شالیکار فرزند شهید حاج محمد شالیکار هم در مورد انتخاب راه پدر با سربلندی و عزت نفس می گوید: از اینکه فرزند اولین شهید مدافع حرم شهر فریدونکنار هستم به خود می بالم.

دختر شهید حاج محمد شالیکار در گفتگو با سید حسینعلی تقوی خبر نگار بسیج سپاه کربلا در حاشیه مراسم اربعین پدرش ادامه داد: من هرگز از شهادت پدرم ناراحت نیستم و خوشحالم که پدرم به خواسته قلب اش دست یافت.

وی در خصوص موضوع پس از شهادت پدر و انجام رسالت خود گفت: شهادت در راه خدا ناراحتی ندارد و در اربعین شهادت پدرم هم قسم یاد می کنم که علی رغم وجود نا هنجاریهای اسلامی جامعه ذره ای از راه شهدا و ارزشهای اسلامی خارج نشوم و راه شهید را با تلاش در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و حفظ حجاب و نشر ارزشهای اسلامی طی کنم.

فرزند شهید شالیکار در مورد اینکه چه توصیه ای به ملت مومن و اسلامی ایران دارید افزود: به دوستان، همرزمان و جهادگران راه خدا سفارش می کنم که با سلاح ایمان نماز و شهادت، راه شهدا که همان مقابله با هر نوع ظلم است را ادامه داده و فراموش نکنند که پیروی از امر ولایت فقیه سرچشمه سعادت هر مومن است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها