از سری رقابت های لیگ فوتسال استان البرز؛

ستارگان آرش، ثامن نظرآباد را گلباران کرد+جدول و سایر نتایج

در هفته پانزدهم از رقابت های لیگ فوتسال استان البرز دربی شهرستان نظرآباد که بین تیم های ستارگان آرش و ثامن برگزار شد ، ستارگان آرش همشهری خود، ثامن را گلباران کرد.
کد خبر: ۸۶۲۴۵۵۵
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۳
 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،  در هفته پانزدهم از رقابت های لیگ فوتسال استان البرز دربی شهرستان نظرآباد که بین تیم های ستارگان آرش و ثامن برگزار شد ، ستارگان آرش همشهری خود یعنی ثامن را گلباران کرد.

ستارگان آرش، ثامن نظرآباد را گلباران کرد
بر اساس این گزارش، قطار هفته پانزدهم از رقابت های لیگ فوتسال استان البرز روز چهار شنبه با برگزاری پنج دیدار درورزشگاه انقلاب اسلامی کرج راه افتاد که طی آن تیم ستارگان آرش شهرستان نظرآباد و صدرنشین فعلی لیگ برتر استان البرز با نتیجه قاطع و پر گل ۸ بر یک تیم ثامن شهرستان نظرآباد را در هم کوبید تا همچنان در صدر جدول به یکه تازی خود ادامه دهد. گل های این بازی را علیرضا محمدی دقایق '۲، '۸ ،'۱۱، جعفر بیک محمدپور دقایق '۲۴ و '۳۳ ، حمید توده زارع دقایق '۲۶ و '۱۸ و محمد محمدی دقیقه '۲۹ به ثمر رساندند همچنین تک گل تیم ثامن را ابراهیم امیری دقیقه '۱۹ به ثمر رساند.

محمد مامانی سنگربان ستارگان هم با گرفتن کارت زرد از سوی داور مسابقه در این بازی ۳ کارته شد وبازی بعدی را از دست داد.

گفتنی است، علیرضا محمدی بازیکن گلزن تیم ستارگان آرش با زدن سه گل در این مسابقه با ۱۸ گل زده همچنان در صدر جدول گلزنان قرار دارد.
لازم به ذکر است ؛ نتایج سایر دیدارهای برگزار شده و جدول رده بندی مسابقات تا پایان هفته پانزدهم به شرح زیر است:

ستارگان آرش، ثامن نظرآباد را گلباران کرد

ستارگان آرش، ثامن نظرآباد را گلباران کرد

خبرنگاران افتخاری : ابراهیم باباپوری اصل ، سید محسن حسینی
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار