خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: بزرگان جامعه، نیروهای انقلابی و همه ما تکلیف داریم و باید تکلیف خود را به خوبی ادا کنیم، انقلابیون و نیروهای ولایی بزرگترین وظیفه را در انتخابات دارند.
کد خبر: ۸۶۲۴۵۱۷
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، صفرعلی اسماعیلی صبح امروز در مجمع عالی بسیج شهرستان بیرجند ضمن تسلیت وفات حضرت معصومه(س) اظهارداشت: ما به دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز در کشور نزدیک می شویم.

وی افزود: این انتخابات نه تنها برای ما مهم است بلکه برای بیگانگان بخصوص امریکا هم مهم است که بعد از این انتخابات چه کسی انتخاب خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برنامه ریزی های زیادی کرده اند، گفت: مهمترین وظیفه ما روشنگری و آگاهی دادن به مردم است.

وی با بیان اینکه نیروهای مومن، انقلابی و ولایت مدار باید با همدیگر متحد شوند و وحدت داشته باشند، گفت: وحدت لازمه پیروزی بر کفر و دشمنان است و امروز با اطاعت از ولایت می توان در انتخابات بهترین فرد اصلح را از دیدگاه امام خمینی(ره) و امام خامنه ای انتخاب کرد.

اسماعیلی با تاکید براینکه باید توجه به وضعیت جامعه داشته باشیم، گفت : گذشت و تکلیف انقلابی در جامعه خیلی مهم است واین شامل همه افراد می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجندبا بیان اینکه بزرگان جامعه، نیروهای انقلابی و همه ما تکلیف داریم و باید تکلیف خود را به خوبی ادا کنیم، ادامه داد: انقلابیون و نیروهای ولایی بزرگترین وظیفه را در انتخابات دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها