برگزاری جلسه کمیته بسیج و ایثار گران ستاد دهه فجر شهرستان ایجرود

جلسه کمیته بسیج و ایثارگران ستاد دهه فجر با حضور امام جمعه و مسئولین شهرستان در سالن جلسات غدیر سپاه ناحیه ایجرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۴۴۹۷
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه ایجرود در آغاز جلسه با عرض خیر مقدم به کلیه مسئولین و مدعوین با اشلره به برنامه های دهه فجر، گفت: در راس این برنامه ها دیدار از خانواده های معظم شهدا و غبار روبی از مزار شهدا است.

سرگرد لطیفی افزود: افتتاح سالن ورزشی صالحین سپاه ناحیه ایجرود با حضور سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج ) استان زنجان و پیاده روی همگانی از دیگر برنامه های دهه فجر است.

همچنین در ادامه مراسم رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ایجرود با تبریک فرا رسیدن سی و هفتمین بهار انقلاب گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله ) همیشه و هر زمان نقشه راه انقلاب اسلامی بوده و هست.

حجت الاسلام میرزابیگی در ادامه افزود: ما باید شکرگزار انقلاب اسلامی باشیم و یاد و خاطره ایثارگری های شهدای انقلاب اسلامی را در هر برهه از زمان حفظ و نسبت به رهنمود های آنن عزیزان احساس تکلیف نماییم.

میرزابیگی در پایان از استقامت خانواده شهدای انقلاب اسلامی قدردانی کرد و گف : خانواده های معظم شهدا از سنگرداران شهادت و مرزداران فضیلت در طول دوران دفاع مقدس بوده اند.

همچنین امام جمعه شهرستان ایجرود نیز در پایان جلسه با تبریک دهه فجر گفت: برنامه های فرهنگی این دهه با حضور پرشور و حداکثری مردم انجام گیرد و موضوعات برنامه ها در خصوصو دستاوردهای انقلاب اسلامی معیار های انتخاب صحیح و مسئله نفوذ باشد.

حجت الاسلام مقدمی با اشاره به وضعیت کنونی جامعه و مقایسه آن با دوران قبل از انقلاب ، امنیت جامعه را یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی دانست و افزود: باید در هر زمان از رهروان واقعی امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی باشیم .

امام جمعه شهرستان ایجرود در پایان با توجه به پیش رو بودن انتخابات، به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ملاک ما برای انتخاب فرد اصلح نظر شورای نگهبان است و باید دقت داشته باشیم رای ما به دور از هرگونه افراط و تفریط باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار