خبرهای داغ:
امام جمعه اهل سنت اسدیه:

تحریم و تهدید دشمنان مانع حضور حداکثری ملت در انتخابات نمی شود

امام جمعه اهل سنت گفت: همه وظیفه دارند در انتخابات شرکت کنند و نشان دهند علی رغم این همه تهدید نظامی، تحریم و مشکلاتی که به مردم متحمل شدند، با حضور حداکثری خود در انتخابات دشمنان را نا امید کنند.
کد خبر: ۸۶۲۴۴۹۲
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، مولوی عبدالهی در حاشیه مراسم اولین کنگره سرداران و شهدای شهرستان درمیان اظهار کرد : مسئولين و مردم ولايتمدار شهرستان درمیان با حضور در این کنگره بار ديگر با آرمان هاي بلند انقلاب،شهدا و امام خامنه اي(مدظله العالي) تجديد بيعت کردند و یک نمادی از وحدت شیعه و سنی نشان دادند و امروز پاسخ دندان‌شکنی به نظام سلطه دادند.

وی با تاکید بر حرمت گذاری و ارزش و منزلت شهدا تصریح کرد: ما هر چه داریم از برکت خون شهداست و باید مدیران ما مراقب باشند که بر چه اسنادی تکیه کرده اند و خدای نکرده اقدامی انجام ندهند که خون هزاران شهید پایمال شود.

امام جمعه اهل سنت ضمن تشکرو قدردانی از برگزار کنندگان این مراسم اظهار کرد : حضور در همچین مراسمی توفیق الهی است که به هر کسی اجازه حضور در این مراسم نمی دهند.

وی اضافه کرد : شهدا از جان خود گذشتند تا ما همچین امنیتی داشته باشیم و امروز ما این امنیت را مدیون شهدا هستیم و امر وز وظیفه ما بصیر بودن، مدافع ولایت بودن و کارکردن برای اسلام، شهدا و انقلاب است.

مولوی عبدالهی افزود : همه وظیفه دارند تا در انتخابات شرکت کنند و نشان دهند، علیرغم این همه تهدید نظامی ، تحریم و مشکلاتی که به مردم متحمل شدند ، با حضورحداکثری خود در انتخابات دشمنان را ناامید کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار