مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر:

نباید اجازه داد هر کسی اختیار مجلس در دست بگیرد

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر گفت: نباید اجازه داد هر کسی اختیار مجلس در دست بگیرد.
کد خبر: ۸۶۲۴۴۷۴
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی صبح امروز در گردهمایی مصون‌سازی فرهنگی در تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر، اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی باید در جامعه نهادینه شود تا در زوایای مختلف زندگی مردم رسوخ پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه اسلام هیچ‌گاه سفارش به جنگ‌افروزی نکرده و ملت ایران جنگ‌افروز نیست، افزود: ملت ایران اسلامی با جنگ‌افروزی مخالف است و اگر کسی هم بخواهد جنگی بر ما تحمیل کند جواب سخت و دندان‌شکنی به آنها خواهیم داد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به اینکه اهل بیت(ع) همیشه بر روحیه شهادت‌طلبی تاکید داشته‌اند، اظهار داشت: امام حسین(ع) جان، مال و اهل بیت خود را می‌دهد تا اسلام عزیز بماند.

جمالی خاطرنشان کرد: شهید احمدی‌جوان نتیجه فرهنگ شهادت‌طلبی اهل بیت(ع) است و این همان چیزی است که دشمن از آن به شدت می‌ترسد.

وی تأکید کرد: اگر دشمن در حال حاضر پشت میز مذاکره با ما می‌نشیند چون این کشور شهدای آن مال، جان و خانواده برایشان مهم نیست تا اینکه خدا، ولایت فقیه، اسلام و اهل بیت(ع) بمانند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر در ادامه با تاکید بر اینکه تهدید بر ملت ایران اثر ندارد، گفت: مذاکرات و نتیجه آن حاصل روحیه شهادت‌طلبی جوانان ایران اسلامی است.

جمالی با بیان اینکه وظیفه ماست که مسیر راه شهدا را به دانش‌آموزان و دانشجویان به خوبی نشان دهیم، ابراز داشت: نباید این‌گونه مباحث شهادت‌طلبی در حد مجالس و محافل باقی بماند بلکه باید در جامعه گسترش و نهادینه شود.

امام جمعه موقت با تاکید بر اینکه فرهنگ ولایت فقیه مظلوم در جامعه واقع شده است، ادامه داد: ما نتوانسته‌ایم این فرهنگ را به صورت علمی و نهادی آن‌را در جامعه گسترش و نهادینه کنیم.

جمالی با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری اول و آخر همه مسائل و انتخابات است و کسی نباید آن‌را تبصره بزند، گفت: کسانی که بر علیه شورای نگهبان فشار آورده و مقاومت می‌کنند تا به خواسته‌های خود برسند روحیه ولایتمداری آنها ضعیف است.

وی با تاکید بر اینکه شورای نگهبان فصل‌الخطاب مساله است، تصریح کرد: آرای مردم در انتخابات حق‌الناس، حق امام، شهدا و ایثارگران است و این حق باید حفظ شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه هر کس با هر فکری نباید مقدرات نظام در دست بگیرد، اظهار داشت: کسانی باید مقدرات نظام را در دست بگیرند که راه شهدا را بتوانند ادامه دهند.

جمالی با تاکید بر اینکه نباید اجازه داد هر کسی اختیار مجلس در دست بگیرد، گفت: کسانی که تصمیم‌گیرنده مجلس هستند باید بدانند که وامدار شهدا هستند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار