خبرهای داغ:
مسئول بسیج دآنش آموزی سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین:
مسئول بسیج دآنش آموزی سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین عنوان کرد: راهیان نور،راه مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن است
کد خبر: ۸۶۲۴۴۳۲
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
فردوس ایراندوست مسئول بسیج دآنش آموزی  سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ناحیه امام حسن مجتبی )ع) قزوین در خصوص اعزام راهیان نور گفت : جامعه امروز ما نیاز ویژه ای به تغذیه فرهنگ غنی اسلام دارد که کاروان های راهیان نور و سفرهای زیارتی به مناطق جنگی جنوب و غرب کشور می تواند تا حدود زیادی این مهم را یاری رساند.

وی ادامه داد: اگر در برنامه ریزی اردوهای راهیان نور با دقت و نگاه ویژه به مقوله فرهنگ برخورد شود،قطعا می تواند تاثیرات شگرفی بر فضای عمومی جامعه داشته باشد.راهیان نور می بایست به عنوان یک فرهنگ در جامعه اسلامی نهادینه شود.

وی اضافه کرد: آثار تاریخی و معنوی هشت سال دفاع مقدس،هویت ما را نشان می دهد،مشاهده مناطق عملیاتی دفاع  مقدس باعث می شود که بخش مهمی از هویت تاریخی خود را ببینیم.این فضای جغرافیایی بخشی از میراث جنگ ماست.


ایراندوست آمورش را هدف، مشاهده دانش آموزان از مناطق جنگی عنوان کرد و گفت: مشاهده مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس یکی از امور لازم برای نوجوانان و دانش آموزان است و اگر برای نسل امروز یا یک دانش آموز می خواهیم آموزش دهیم که در شرایط سخت چگونه مشکل را حل کند .

وی در پایان خاطر نشان شد: در این سفر معنوی 500 نفر دانش آموزان از 8 دبیرستان مدارس ناحیه 1 در قالب اولین اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در سال 94 می باشد.

 

1007/پ20/ب

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها