جانشین مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات: در حال تنظیم کتاب کاری برای تمام ماموریت های بسیج که در پایگاه و حوزه انجام میشود هستیم که اگر فردی وارد بسیج شد و ناآشنا به مسائل بود بتواند از این کتاب به عنوان مرجع استفاده کند.
کد خبر: ۸۶۲۴۴۱۹
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: سرهنگ رضا لعلی جانشین مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات در اختتامیه دوره ششم آموزشی فرماندهان پایگاه و حوزه سراسر کشور گفت: ما در این دوره های آموزشی به دنبال ارتباط بین فرماندهان حوزه و پایگاه  و همچنین به عنوان مدعی العموم پایگاه و حوزه ها به دنبال رفع مشکلات آنها هستیم.

وی ادامه داد: در راستای ارتباط بین صف و ستاد 17 کتابچه آموزشی اداره کردن حوزه و پایگاه تهیه و منتشر کردیم تا مرجع افرادی که در پایگاه رفت و آمد دارند شود.همچنین به دنبال دستور سردار نقدی در حال تنظیم کتاب کاری برای تمام ماموریت های بسیج  که در پایگاه و حوزه انجام میشود هستیم که اگر فردی وارد بسیج شد و ناآشنا به مسائل بود بتواند از این کتاب به عنوان مرجع استفاده کند.

وی اظهار کرد: از نظر بودجه و طرح و برنامه امسال ساخت پایگاه ها به اتمام رسیده اما ما با جمع بندی هایی که انجام دادیم متوجه شدیم که ساختمان حدود 7000 پایگاه درکشور هنوز ساخته نشده است و برآنیم که هرچه زود تر این کار انجام شود.

لعلی با تاکید برای اینکه مبنای تشکیل اقشار 2 علت عمده دارد یکی اینکه فرمان مقام معظم رهبری بوده و دوم، نیاز رو جامعه است. این سازمان برای تعامل هرچه بیشتر اقشار با پایگاه ها تفاهم نامه ای  منعقد و حداقل ها را مشخص کرده است تا بتواند از اقشار در حوزه و پایگاه بهره ببرد.

وی ادامه داد: عرصه جنگ نرم بهترین موقعیت برای شناخت و تبادل تجربیات بین پایگاه واقشار است و ایده آل ترین ارتباطی  که ما در نظر داریم ارتباط اعضای شورای پایگاه با معاونت های سازمان بسیج است.

سردار حسین بهشتی مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات گفت: رسالت ما در این سازمان این است که الگو ها و نظرات خوب را گرفته و نشر دهیم. مجموعه این سازمان وظیفه دارد تا الگو ها و تجربیات و روشهای موفق فرماندهان پایگاه و حوزه  را جمع آوری و در اختیار همه بسیجیان بگذارد، چون شما گنجینه ای از طرح های موفق هستید.

 

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات