به همت حوزه ولیعصر (عج) خوزستان

کاروان راهیان نور ویژه خانواده های متربیان حلقه های صالحین برگزار شد

پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولی عصر(عج) حوزه مقداد اقدام به برگزاری اردوی کاروان راهیان نور ویژه خانواده های حلقه های صالحین پایگاه خود کرده است.
کد خبر: ۸۶۲۴۴۱۸
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولی عصر(عج) حوزه مقداد  اقدام به برگزاری اردوی کاروان راهیان نور ویژه خانواده های حلقه های صالحین پایگاه خود کرد.

فرمانده پایگاه هدف از برگزاری چنین اردویی را تقدیر از مقام شاخص خانواده های حلقه های صالحین و آشنایی با برنامه هایی که برای فرزندان آنان که در طول سال برگزار می گردد دانست و گفت این کاروان راهیان نور در آغاز  به حرم مطهر دانیال النبی(ع) و سپس به منطقه عملیاتی فتح المبین شوش جهت زیارت و تجدید میثاق با شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس عزیمت کرد است و در ادامه رزمنده هشت سال دفاع مقدس جانباز برادر بسیجی غلامرضا چناری چگونگی عملیات غرور آفرین در منطقه را تعریف کرد.

نکته جالب در این منطقه محل شهادت یکی از همسران خانواده همراه کاروان راهیان نور بود که پس از دیدن محل شهادت و چگونگی به شهادت رسیدن همسر خود و فضای معنوی بسیاری حاکم شد و تمامی حاضرین برای شادی روح همه شهداء هست سال دفاع مقدس و همچین مدافعین حرم فاتحه ای نثار شهداء نمودند.

در پایان نیز پس از صرف ناهار جهت زیارت به زیارت  محمد ابن جعفر طیار(ع)رفته و پس از زیارت اردوی کاروان راهیان نور یک روزه به پایان رسید.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات