رئیس دادگستری چهارمحال و بختیاری:

متولیان سلامت قشر خدمتگزار جامعه هستند

موسوی رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری گفت: پزشکان بر اساس ظرفیت های قانونی باید به نحوی حمایت شوند که با طیب خاطر به انجام وظیفه بپردازند.
کد خبر: ۸۶۲۴۳۷۷
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ در جلسه دیدار رئیس و اعضاء سازمان نظام پزشکی با رئیس کل دادگستری بر تعامل هرچه بیشتر دادگستری و سایر دستگاه های اجرایی با سازمان نظام پزشکی استان در جهت رفع مشکلات تأکید شد.

سیدعبدالله موسوی در این دیدار، طی سخنانی ضمن تقدیر از زحمات خالصانه و شبانه روزی جامعه پزشکی در خدمت رسانی به اقشار مختلف مردم، پزشکان و متولیان امر سلامت در جامعه را قشر خدمتگزاری دانست که در تمام ادوار تاریخی با دلسوزی و ایثار نسبت به درمان و سلامت جامعه بشری اهتمام داشته اند.

در ادامه این جلسه نیز که با مصوباتی همراه بود دکتر محمود جاوید، رئیس سازمان نظام پزشکی استان برخی از مسائل و مشکلات مرتبط با این سازمان را مطرح و در پایان از همکاری دادگستری با نظام پزشکی استان تقدیر و تشکر نمود.

لازم به ذکر است در این دیدار، رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری، دادستان مرکز استان به همراه تنی چند از اعضاء شورای معاونین دادگستری نیز حضور داشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار