بخشدار مرکزی ملکشاهی درجلسه شورای مبارزه با موادمخدر گفت: ریشه کنی و مبارزه با مواد مخدر نیازمند عزم همگانی است.
کد خبر: ۸۶۲۴۳۷۲
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ جلسه شورای مبارزه با موادمخدر شهرستان ملکشاهی در محل فرمانداری برگزارشد.

دبیر شورای مبارزه با موادمخدر استان ایلام در این جلسه گفت: تلفات مواد مخدر، روزانه بین 8 تا 9 نفر است.

وی اظهارکرد: از روزهای شنبه تا چهارشنبه هرهفته سریال هایی با عناوین مختلف در زمینه پیشگیری و مبارزه با موادمخدر پخش می شود.

صادقیان افزود: برخورد جدی با خرده فروشان مواد مخدر از برنامه های سندجامع پیشگیری از اعتیاد است.

دبیر شورای مبارزه با موادمخدر استان ایلام با تاکید بر تحت پوشش قراردادن ترک کنندگان موادمخدر گفت: تمام هزینه های ترک اعتیاد توسط سازمان های بیمه گر پرداخت می شود.

وی تصریح کرد: موادمخدر یک بحران است و همه ما موظف به پیشگیری و مبارزه با موادمخدر هستیم.

صادقیان به عوامل اعتیاد اشاره کرد و گفت: یکی از مولفه های ورود افراد به بحث اعتیاد، بیکاری است.

"
ایرج فرجی" بخشدار مرکزی ملکشاهی گفت: ریشه کنی و مبارزه با مواد مخدر نیازمند عزم همگانی و مشارکت نهادها و ادارات دولتی و همراهی مردم است.

وی اظهارکرد : دولت برنامه ها و طرح های متعددی در این حوزه برای اجرا به دستگاه های اجرایی ابلاغ کرده که نشان از عزم جدی اش برای ریشه کنی این بلای خانماسوز در سطح ملی دارد.

بخشدار مرکزی ملکشاهی ایجاد کسب و کار و اشتغال برای افراد رها شده از دام اعتیاد را مهمترین برنامه دولت برای مقابله با این معضل اعلام کرد و یادآور شد: اقدامات خوبی در این شهرستان برای کمک به بهبود یافتگان انجام شده است.

فرجی تاکید کرد: رسانه های جمعی بویژه صدا و سیما می توانند در اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه از عواقب شوم اعتیاد به مواد مخدر و جلب مشارکت عمومی برای مقابله با این معضل اجتماعی نقش بسزایی ایفا کنند.

سرهنگ پاسدار "رسول مرادیانی" نماینده سپاه ناحیه ملکشاهی در این جلسه گفت: موادمخدر یک چالش بزرگ در سطح جامعه ماست که مبارزه با آن، عزم جدی همه دست اندرکاران را می طلبد.

وی اظهارکرد: یکی از مقوله های مهم درزمینه مبارزه با موادمخدر، کارهای علمی است و شهرستان ملکشاهی نیاز به یک برنامه تدوین شده منظم در این زمینه دارد.

مرادیانی افزود: بخشی از مواد مخدر ریشه در بیکاری دارد.

وی تصریح کرد: یکی از دغدغه های جدی سپاه وبسیج، پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر وبلای خانمانسوز اعتیاد است.

ارسال نظرات