در یک دیدار دوستانه فوتسال بین تیمهای انجمن ورزشی نویسان استان و تیم اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی عصر روز چهارشنبه 30 دی 94 در سالن2000 نفری مجموعه شهدای 5 مرداد اراک به میدان رفتند.
کد خبر: ۸۶۲۴۳۴۸
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴
خبرگزاری بسیج،مرکزی : گروه ورزشی

 
این دیدار که به همت روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی برگزار شد ، که تیم انجمن ورزشی نویسان استان با کسب نتیجه 3 بر 1 پیروز این دیدار دوستانه گردید.

گل های این دیدار رو سهیل صابری و داوود اسفندیاری برای انجمن ورزشی نویسان و تک گل تیم اداره کل ورزش و جوانان را قدرت عباسی زده شد و تنها کارت زرد بازی را ابوالفضل آقارضی از داور مسابقه رضا رحيمي گرفت.

این دیدار که با هدف توجه هر چه بیشتر به فعالیت های جسمانی و فرهنگ سازی در این زمینه انجام شد، خبرنگاران حوزه ها خبرگزاری ها و روزنامه نگاران استان در قالب تیم انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی به میدان رفتند.

قضاوت این دیدار را محمد مرادی و رضا رحیمی بر عهده داشتند و این دیدار در دو وقت ۱۵ دقیقه برگزار شد که در نهایت تیم ورزشی نویسان به برتری رسید.

در این دیدار حضور سعید ملکی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ، غفاری معاون ، امیدی معاون حوزه جوانان اداره کل ورزش و جوانان ، محمدی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان ، غفاری رئیس هیات فوتبال استان مرکزی و بیک میرزایی ریس هیات فوتبال شهرستان اراک برگزار گردید.

از نکات جالب توجه این دیدار این است که تیم انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی برای اولین بار در قالب یک تیم فوتسال در یک بازی رسمی پا به توپ گردیدند.

ارسال نظرات