مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد رشت گفت: مردم با استعانت از همان شعارهای اساسی انقلاب (استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی) می توانند به خلق حماسه های عظیم انقلابی و ملی همت کنند.
کد خبر: ۸۶۲۴۳۲۷
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۵

حسن پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، در خصوص جو انتخاباتی در شهر رشت گفت: همانند سایر دوره های انتخاباتی کاندیداتورها و نامزدها این دوره از طیف های گوناگون حضوری فعال و پر شور دارند و به نظر می‌رسد همچون دوره های گذشته که مردم با حضور پرشور خود جمهوری اسلامی را بیمه کردند و بنا به تعبیر مقام معظم رهبری ضامن استقرار و دوام نظام انقلاب اسلامی بودند؛ این دوره به خلق حماسه ای دیگر اقدام کنند.

وی در خصوص وظیفه دانشجویان و رسانه ها در زمینه انتخابات گفت: رسانه ها، جناح ها، اقشار جامعه مسئولیت و وظیفه اساسی دارند که آگاهی و تبیین و روشنگری در سطح آحاد جامعه است.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد رشت تصریح کرد: دانشجویان نیز با برخورداری از روحیات بارزی چون جستجوگر بودن، بینش و بصیرت انقلابی داشتن، و دارا بودن ریسک بالا و حق جو بودن و کمال طلبی و... می‌توانند فضای خلاق و پویا ایجاد کنند و رکود سیاسی فرهنگی دانشگاه را به فضایی مملو از تبادل افکار و اندیشه ها در چهارچوب گفتمان انقلاب اسلامی در آورند.

حسن پور در ادامه برای داشتن یک انتخاب خوب و مردمی گفت: لازم است مردم با بینش و بصیرت انقلابی از طیف های گوناگون، مشارکت حداکثری داشته باشند و با بینش و بصیرت به دنبال افرادی باشند که در چهارچوب انقلاب ولایت و حفظ منافع ملی قرار دارند.

وی افزود: بخصوص در این دوره که انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با هم برگزار می شود و با اتفاقات و سخن پراکنی هایی رسانه های خارجی و نیز برخی افراد و رسانه های درون کشور سعی در تاثیرگذاری منفی در میزان مشارکت مردم افراد و جناح های وابسته به خود دارند.

استاد دانشگاه آزاد رشت گفت: به نظر می رسد که مردم با استعانت از همان شعارهای اساسی انقلاب (استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی) می توانند به خلق حماسه های عظیم انقلابی و ملی همت کنند.

حسن پور در ادامه بیان داشت: با گوش ودل فرادادن به فرمایشات و بیانات رهبر انقلاب به ویژه در سخنرانی های اخیر که تاکید داشته اند و آینده این جریان را روشن کردند، راه های نفوذ دشمن و فتنه انگیزی، آسیب ها و پیامد های حال وآینده این نفوذ مشخص شد.

وی تاکید کرد: هوشیاری تمام افراد جامعه بخصوص لزوم هوشیاری اندیشمندان و نخبگان ودلسوزان و نیروهای انقلابی و رعایت قوانین و مقررات انتخابات توسط تمامی ارگان ها و دستگاههای مرتبط با انتخابات خود یک راه کار مناسب جهت جلوگیری از تکرار فتنه های دیگر، کشور است.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد رشت تصریح کرد: به نظر می رسد که هم در اصول کلی قانون اساسی ما و هم رویه کنونی کشور ضرورت وجود یک فقیه جامع الشرایط که رهبری کشور را به عهده بگیرد بر همگان آشکار است و کسانی که در فکر ایجاد شورای رهبری هستند در واقع می خواهند ستون و خیمه عمود نظام یعنی رهبری کشور را نشانه بروند همین ها زمانی از ایراد شک و تردید بر مفهوم ولایت فقیه هیچ گونه ابایی نداشتند و در زمان جدید و دوره کنونی با بیان پاره ای از موارد شک بر انگیز و خیالی به دنبال جدا کردن شرایط انقلابی در کشور از مبانی و چهار چوب های رهبری می باشند.


ارسال نظرات