تا دقایقی دیگر و با حضور مومنان شهید پرور خطه علویان؛

مراسم شب وداع با شهدای یمن در آمل برگزار می شود

تا دقایقی دیگر با حضور با شکوه خانواده های شهدا، ملت مومن و شهیدپرور سرزمین علویان و ارادتمندان به شهدای اسلام از سرزمین اویس قرنی، مراسم وداع با شهدای یمنی در آمل هزار سنگر برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۲۴۱۹۷
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱
 خبرگزاری بسیج مازندران، در آستانه فرا رسیدن شب انتظار مازندرانیها بالاخره این موعد با نسیم عطر اویس به مشام مازندرانیها رسید و شیفتگان راه شهدا با استقبال بی نظیر از 4 شهید یمانی  وداع خواهند کرد.
 سردار بابایی در رابطه با این برنامه  در گفتگویی کوتاه گفت: به دلیل قرابت مردمان دیار علویان، مازندران غیور با مردم مبارز و شیعی یمن و به لحاظ ارادت اهالی این خطه به شهدا ، پیکر 4 شهید از 5 شهیدی که طی مدت مداوا در ایران به ارزوی خود رسیده اند  در جوار امامزاده زید بن یحیی آمل تدفین خواهند شد.
 فرمانده سپاه کربلا همچنین افزود: پس از مراسم شب وداع که امشب در شهر آمل برگزار می شود  فردا پنج شنبه با حضور مومنین غیور و مریدان راه شهدا  پیکر 4 شهید یمنی همچون فرزندان این مرز و بوم بر دستان ملت آزاده مازندران نشییع شده و در جوار این امامزاده به خاک سپرده می شوند.

  سرداربابایی اظهار کرد: با  تدفین این شهدا و قرار گرفتن نام آنان در کنار نام شهدای مازندران، این مکان زیارتگاهی به یاد  مبارزان بیداری اسلامی در سرزمین علویان تبدیل شده و با این وابستگی بین مردم مازندران و سرزمین یمن، همانگونه که نبی مکرم اسلام(ص) به اویس ارادت داشته  علویان هم به پیروی از رسول الله (ص) و عشق اویس به ایشان، برای اثبات دوستی با مردم دیار یمن  این کار را انجام داده و آنرا افتخار دانسته  زیرا  پیوند میان مبارزان اسلامی از هر سرزمینی برای مردم استان دارای اهمیت ویژه است.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها