مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: معیارها و رهنمودهای مقام معظم رهبری در انتخابات مبنای انتخاب اصلح باشد.
کد خبر: ۸۶۲۴۱۸۸
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲


به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام ناصر شکریان در گردهمایی مسئولان و کارشناسان روابط عمومی ادارات و نمایندگی‌های تبلیغات اسلامی استان که در سالن شهدای این اداره‌کل برگزار شد ضمن تبریک ولادت امام حسن عسکری (ع) و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات روابط عمومی‌ها اظهار کرد: معیارها و رهنمودهای مقام معظم رهبری در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی مبنای انتخاب اصلح باشد.

وی افزود: انسان همواره به دنبال بهترین‌ها در تحقق اهداف خود در زندگی است و برای این بهترین‌هاست که در ادامه حیات خود ریل‌گذاری و هدف‌گذاری می‌کند و دائم در تلاش و کوشش است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه انتخابات آینده در سرنوشت کشورمان بسیار اثرگذار است، گفت: باید از همه ظرفیت‌ها در جهت مشارکت حداکثری و ایجاد یاس و ناامیدی در دشمنان قسم‌خورده به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد کنیم.

شکریان به نقش مقام معظم رهبری در مدیریت جهان و منطقه اشاره کرد و ادامه داد: چشم دشمنان و مستکبران عالم به انتخابات پیش‌روست و در این انتخابات به دین و ولایت‌فقیه چشم طمع دوخته‌اند و به‌دنبال تضعیف جایگاه رهبری و ولایت‌فقیه هستند که حضور در صحنه انتخابات و رای با بصیرت ملت قدرشناس ایران اسلامی این نقشه دشمنان هم تعبیر نخواهد شد.

این استاد حوزه و دانشگاه به مجلس شورای اسلامی و اهمیت انتخابات آن هم اشاره کرد و با تاکید به فرمایشات مقام عظمای ولایت در جهت انتخاب نمایندگانی که بتوانند در صحنه داخلی و بین‌المللی مواضع شجاعانه اتخاذ کنند، تصریح کرد: مجلس باید در راس کار قرار بگیرد که باعث شود تراز جمهوری اسلامی مورد توجه کشورهای منطقه و جهان شود.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در پایان به اوضاع تاسف‌بار مردم مسلمان سوریه، عراق، یمن، نیجریه و ... اشاره کرد و گفت: حوادث منطقه و جهان اسلام به ما می‌آموزد که دشمن به هیچ وجه قابل اعتماد نیست و نباید به وعده‌های مستکبران عالم دل خوش کرد پس باید قدر این امنیت و آرامش در سایه ولایت‌فقیه را بدانیم و در تثبیت جایگاه مقدس ولی‌فقیه و رهبری از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

در این دوره از همایش روابط عمومی‌های ادارات و نمایندگی‌های تبلیغات اسلامی مازندران از تعدادی از روابط عمومی‌های برتر توسط مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها