عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با بسیج عنوان کرد

بی‌برنامگی دولت تدبیر و امید در اجرای اقتصاد مقاومتی

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه در دوسال اخیر دیدیم که دولت یازدهم اقتصاد مقاومتی را تنها در سخن اجرا کرد و در عمل برنامه ای برای این مقوله مهم نداشت.
کد خبر: ۸۶۲۴۱۸۵
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶

سید ناصر موسوی لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج،در خصوص عملکرد دولت در زمینه اجرای اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: بارها به مسؤولین گوشزد کردیم که عمل به توصیه های رهبر معظم انقلاب فقط با بنر و برگزاری همایش نباشد بلکه در عمل نشان دهید پیگیر بیانات ایشان هستید. متأسفانه در دوسال اخیر دیدیم که دولت یازدهم اقتصاد مقاومتی را تنها در سخن اجرا کرد و در عمل برنامه ای برای این مقوله مهم نداشت.

وی با بیان اینکه تا کنون مجلس و دولت در تحقق سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی ورود نکرده اند افزود: برخی از افراد فقط در سخنرانی نام مقام معظم رهبری را می برند اما عملا آنگونه که باید وظیفه قانونی خود را انجام نمی دهند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به لایحه بودجه 95 تصریح کرد: نمایندگان مجلس که در کمیسیون های بودجه و تلفیق حضور دارند در تلاش هستند تا بودجه سال آینده را به سمت مقاوم سازی اقتصاد سوق دهند.

ارسال نظرات