دومین همایش ایمنی برق استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور افزایش آگاهی و صیانت از نیروی انسانی شرکت توزیع برق همایش ایمنی برق برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۴۱۴۳
|
۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سید روزبه هاشمی در این همایش اظهار کرد: رعایت مبانی ایمنی باید در شرکت فرهنگ‌سازی و نهادینه شود و باید در این زمینه به یقین و باور برسیم.

وی با تاکید بر فراگیری مسائل و مبانی ایمنی افزود: سلامتی جسمانی و روحی همکاران متعلق به خانواده آن‌هاست و با اهمیت به نکات ایمنی، در حقیقت سلامت خانواده و جامعه را تامین می‌کنند.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان از جمله مشکلات پیش روی شرکت را عدم رعایت نکات ایمنی توسط پیمانکاران ساختمان‌ها عنوان کرد و گفت: به دلیل رعایت نکردن مسائل ایمنی و رعایت حریم مردم با مخاطرات زیادی مواجه می‌شوند که صدمات زیادی هم به شبکههای برق و هم به خود مردم می‌زند.

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال وبختیاری؛ در این همایش اساتید با تشریح مبانی ایمنی در برق به آگاه سازی پرسنل در خصوص تجزیه و تحلیل حوادث قبل به همراه نمایش تصاویر ،شرح مشکلات حقوقی بوجود آمده بر اثر نقض حریم شبکه های برق ، آزمایش و بی برق نمودن فیدر های 20 کیلو ولت ، مرور دستورالعمل رفع اتصالی شبکه های فشار ضعیف و مرور دستورالعمل نحوه کار روی شبکه های 20 کیلو ولت پرداختند.

گقتنی است؛ در این همایش پیمانکاران ،کارگران فنی و عملیاتی ،مسئولان ایمنی و مدیران امور برق تمامی شهرستان‌های استان حضور داشتند.

ارسال نظرات